GOD MORGEN

Heihei mine fine ♥

Det var superkoselig i går og jeg regner med at dagen i dag blir enda bedre! Om ikke så altfor lenge kommer mormor og morfar + tane, onkel og søskenbarn for å feire bursdagen til Ulrik og Madicken. Elsker når familien er samlet, sjeldent jeg koser meg mer enn da. Så i dag blir det nok masse god mat, prating, leker og forhåpentligvis litt kortspill på kvelden- hoho. Skal få tatt masse koselige bilder i dag til dere! Har faktisk veldig mye bloggmotivasjon nå, jeg aner virkelig ikke hvor den kom fra. Er så rart hvordan det bytter på heletiden. I noen perioder føler jeg at jeg ikke har NOE å blogge om og at det bare er ork, i mens feks nå føler jeg at jeg har så masse idéer og vil blogge heletiden. Bra er det i hvertfall, får håpe det holder seg en stund! Dere fortjener litt bra blogging nå :) Her har dere meg i dag:

Haha, verdens beste lille gull! Er forresten helt forelsket i den nye tunikaen min fra Nelly, passer perfekt nå til sommeren! Superfreshe farger, tynt stoff og koster bare 179 kr. Dere finner den HER ♥ (annonselenke). Vi snakkes etterpå, ønsker dere en fantastisk lørdag :)

34 kommentarer

Siste innlegg