HJEMME

Hei!

Åh, vi hadde det så utrolig koselig på bursdagsfeiringen til Ulrik og Madicken på lørdag. Familien kom i 2-3 tiden så det ble en lang dag! Vi spiste reker og loff til lunch (HVOR godt er ikke det nå på sommeren, naam) og så ble det nydelig svinefileet til middag. Faren min lager verdens beste mat, så det er veldig deilig å komme hjem til maten hans, hihi. Ellers mellom maten var det selvfølgelig en god del prat også hadde vi litt leker. Vi hadde “de voksne mot barna” lag og kastet piler, kastet ring, spilte kubbespill og bocha. Var så koselig, er jo ikke akkurat noe vi pleier å gjøre hjemme i Oslo. Derfor liker jeg så godt å være på hytta, da gjør vi masse gøy man aldri gjør hjemme, og dropper internettet litt. Som dere sikkert skjønner ble det en veldig koselig og vellykket bursdagsfeiring ♥ På søndag dro vi hjem, men dro først innom morfar for å se på VM-kampen. Herlighet så spennende det var- og jeg som ikke er noe fan av fotball i det heletatt! Følger ikke med ellers, men de siste kampene i VM må jeg alltid få med meg. Som dere sikkert skjønner kom vi hjem veldig sent søndag (vi dro jo ikke fra Sverige før 1-tiden på natten), så da ble det ikke noe blogging på meg. Her har dere noen koselige bilder fra lørdagen:

Ulrik og Jo, fetteren min ♥

Mormor er så god og søt ♥

Kubbspill! Haha, dette spilte vi heletiden da jeg var yngre. Den gang var jeg syykt god, men nå var jeg helt elendig :(:(

Molly var en liten ramp hele dagen, hihi!

Vakreste mammaen min ♥

Er så glad i familien min ♥ Veldig koselig å være samlet igjen, håper det ikke blir altfor lenge til neste gang! Nå skal jeg hoppe til sengs, er såå sliten. Fikk trent i dag for første gang på lenge og det var superdeilig. Skal også trene i morgen, prøver som dere sikkert skjønner å starte gode og sunne rutiner igjen, hihi. Helgen var aaaaltfor usunn, mamma og pappa dytter jo i oss mat og godteri døgnet rundt, haha. Vi snakkes i morgen :) 

12 kommentarer

Siste innlegg