Kos dag med bestie

Heihei!

Etter treningen i dag tok jeg meg turen til Fanny og det var superhyggelig å se baben min igjen♥ Ble masse sushi, noe jeg ikke har spist på evigheter. Dere kan tro det var digg! Hele kvelden gikk vel egentlig bare til snakking, er vel sånn det alltid blir når man ikke har vært sammen på lenge. Ellers er det så mye lettere å blogge her hjemme enn på Gran Canaria. Jeg legger jo ikke ut bilder av kjæresten min og har ingen veninner der, så da blir det liksom bare meg. Da er det vanskelig å være kreativ og ikke minst å i det hele tatt finne på noe å blogge om. Spesielt når jeg er der så lenge om gangen! Så ja, det er veldig deilig å være hjemme igjen og endelig kunne blogge om noe annet enn bare “her er meg i dag”, haha. Nå skal jeg jo tilbake igjen selvfølgelig, men det er nok hvertfall 2 uker til. Så jeg skal prøve å oppdatere dere mye nå som jeg er hjemme og har mulighet til å blogge så bra som mulig :) Her har dere noen bilder fra i kveld:

Utsikten til Fanny kan man ikke klage på altså, SÅ deilig! Var nesten litt trist å komme tilbake til Tjuvholmen igjen, har jo ikke vært der siden jeg bodde der. Elsker virkelig det stedet- så trygt, fint og koselig ♥

Himmelen!!

Verdens beste Fanny ♥ Er så fornøyd med den nye toppen på bildene over! Hvit med blonder, sitter veldig fint og passer perfekt nå til sommeren. Billig er den også, bare 199 kr. Dere finner toppen HER (annonselenke). Nå er det nattinatt, i morgen skal jeg faktisk på Tusenfryd. Regner med at det blir kjempegøy, tar med kamera så dere får bilder fra dagen :)

17 kommentarer
    1. Når du er på Gran Canaria må du gjerne ta deg noen turer rundt omkring og ta bilder av byen. Det er så fint å drømme seg litt bort med bilder av varmere strøk. Det er også veldig gøy med outfit bilder. 🙂

    2. Hei! Anbefaler deg å prøve ut en mirakeldrikke som skal hjelpe for mange sykdommer men også for å dempe søtsug og holde fettprosenten nede – den er full av vitaminer og gir masse energi! Jeg har blitt brunere, fått finere hud og lengere øyevipper og mye mer energi (har hatt ME). Mail meg på [email protected] om du er interessert i å prøve 😉
      Andrea

    3. Sushiiii <3 don't know if you speak English, but i follow your blog since a few days for the pictures. I love them =) xoxo from the Netherlands

    4. Hei Andrea! Først vil jeg bare si at du er virkelig naturlig vakker, så aldri gjør noe dramatisk med utseende ditt!
      Og, litt ut av det blå, som ikke har mye med innlegget ditt å gjøre. Jeg lurer på om du kan skrive ett lengre personlig innlegg om feil du har gjort, og hvordan du klarte å tilgi deg selv for feilen (eventuelt ikke har klart å gjort ennå). Jeg har nemlig begått en stor feil i livet mitt. Det går ut på at jeg har såret en nå tidligere kjæreste som har stått aller nærmest mitt hjerte, og nå har det gått så langt at jeg har blitt deprimert av feilen jeg valgte å gjøre. Jeg vet man enten kan synke ned av feil valg, eller bli ett sterkere menneske av det. Men det er virkelig vanskelig å tilgi meg selv, når HAN ikke har klart å tilgi meg ennå. Og nå har det gått nærmere et halvt år med depresjon kun pga dette. Jeg klarer ikke tilgi meg selv når han ikke har kommet bort, gitt meg en klem og sagt ¨ikke tenk på det, jeg veit du ikke vil gjøre noe sånt igjen, jeg tilgir deg. du har lidet nok ¨
      Jeg tar meg spesielt nær av feilen fordi jeg er perfeksjonist når det gjelder meg selv, og jeg har stort sett aldri gjort feil fordi jeg har gode holdninger og verdier. Jeg er i tillegg veldig omtenksom, så det virker egentlig umulig at jeg skal klare tilgi meg selv for dette på en lang stund når han og fortsatt har det vondt.
      Jeg tror ikke du har gjort så mange feil, men det er mulig jeg tar feil. For du virker som en snill jente med hodet på rett sted. Så et slikt innlegg fra deg ville betydd MYE for meg, da jeg har lest bloggen din en stund og føler meg rimelig sikker på at du er ei smart, oppegående jente.
      Håper du tar deg tid til dette, er jo ikke bare jeg som går igjennom dette, siden alle er mennesker, og det er riktignok menneskelig å gjøre feil… 🙂

    5. Så koselig 😀 I GC kan du jo blogge litt om byen! Ta bilder av byen feks, på stranden om dere er der. Gå deg en tur og ta litt bilder rundt omkring, er jo kjekt å se hvordan det ser ut der 🙂 Også om du er på et kjøpesenter kan du jo ta litt bilder der og skrive litt om hvilke butikker de har der og hva du anbefaler, eventuelt en GC-guide med restauranter, butikker og strender som er å anbefale 🙂 Og innkjøp om du kjøper noe! Syns du er kjempeflink til å blogge for tiden <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg