Koselig kveld på Ingierstrand

Heihei!

Vi hadde det superkoselig i går kveld. Vi (eller egentlig bare fanny mohahaa) lagde hjemmelaget sashimi med ponzusaus, og det ble så godt. Hele kvelden gikk egentlig bare til god mat, prating om alt fra overfladiske ting til verdensproblemer og bare kos. Fanny sov hos meg til i dag og så fort jeg er ferdig å blogge, skal vi dra på stranda. Må nyte det deilige, norske sommerværet her i Oslo!

Mange har spurt om når jeg drar tilbake til GC, og jeg tror det blir ca den 30 juli. Altså har jeg fortsatt ganske så lang tid igjen her før jeg drar tilbake. Må si jeg har det såå fint hjemme, var utrolig deilig å komme hjem til det kjente, venner og familie. Skal prøve å nyte alle dagene før jeg drar til det fulle ♥ Også er det bare 5 dager til jeg setter på reguleringen, wææ! Det blir så spennende! Har lagt merke til at fler av dere ikke skjønner så mye når jeg sier jeg skal få regulering, men jeg har skrevet litt om det for en god stund siden. Det er ikke en vanlig regulering, men noe som heter invisalign. Den ligner på en slags gom, man kan ta den inn og ut og den er gjennomsiktig. Så det er altså ikke en vanlig “togskinne” regulering og jeg skal bare ha den på 6-12 mnd. Så forresten for noen dager siden at Justin Bieber akkurat fikk den samme reguleringen, synes det var litt gøy, haha! :) Her har dere noen bilder fra i går kveld:

Buksen jeg hadde på i forrige innlegg ble byttet ut med et nytt skjørt, elsker det! Det er fra Nelly, men desverre utsolgt.

Doggsa koste seg helekvelden, kjærestene ♥

Ah, ser det ikke digg ut? ♥

Bestevennah ♥ 

20 kommentarer

Siste innlegg