Pringles kos

// Annonse

Hei!

I dag har jeg hatt en superkoselig dag på Ingierstrand. Vi var vel ca 9 jenter etterhvert, som solte oss på bryggen til Fanny og nøt dagen. Før dette hadde jeg og Fanny vår egen lille, koselige piknikk i hagen. Pringles hadde vært så søte og sendt meg en liten overraskelse i posten. Jeg fikk Pringleschips, et teppe, pringleshøytaler, et par solbriller, en kortstokk og en pringlesbart. Så da koste vi oss i dag med deilig chips, bra musikk og litt kortspill i sommervarmen ♥ 

Ser det ikke hyggelig ut?

Dette var pakken jeg fikk :)

Ble skikkelig overrasket over lyden på høytaleren, var faktisk SYKT bra! Var bare å feste høytaleren på toppen av en tom Pringlesboks og koble ledningen med mobilen ♥ Tusen takk til Pringles :)

Om noen av dere fortsatt ikke har meldt dere på Pringles-konkurransen jeg skrev om HER, har dere fortsatt muligheten til det. Husk å bruk hashtaggen #PringlesiParken! Premiene er som skrevet tideligere: 5 vinnere av to premium biletter til Findingsfestival og 15 vinnere som får en Pringleshøytaler hver. Dere som har deltatt må forresten ha åpen instagramprofil i konkurranseperioden, ellers vil ikke Pringles ha muligheten til å se bidragene deres. 

16 kommentarer

Siste innlegg