BEACH BABE

//Annonse

Hei!

Jeg har startet et samarbeid igjen med Coverbrands, etter en god tids pause. Dette er jeg selvfølgelig veldig glad for- hvor gøy er det vel ikke å få teste ut masse fantastiske skjønnhetsprodukter?♥ Også får bloggen litt variasjon i innleggene også, det liker jeg. For en stund siden hentet jeg min første pakke, og der var det såå mye fine saker. Har rukket å få testet ut det jeg fikk og må si jeg likte alt veldig godt! Temaet for dette innlegget er “Beach babe” og alle produktene er helt supre nå i sommerCoverbrands har forresten vært så snille og gitt meg en rabattkode med 20% avslag på alle produktene i dette innlegget. Rabattkoden er  “ANDREA” og er gyldig ut 25/7 :) 

Her har dere da det jeg fikk! Neglelakker // sol-olje // lepomade // vannfast mascara // verdens søteste strikker // Solbriller


Denne mascaraen fra Glo Minerals er vannfast, noe som er helt perfekt nå i sommerferien! Jeg fikk testet ut min da jeg badet på Ingierstrand i helgen og mascaraen holdt seg perfekt til tross for masse vann i øynene. Denne kommer deffinitivt til å bli med i kofferten tilbake til Spania, der trengs den! Mascaraen i seg selv er også fantastisk god, faktisk en av de beste jeg har prøvd. Vippene blir veldig separerte og lange- det er viktig for meg! Ingenting er værre enn en skikkelig “klumpe-mascara”. Dere finner den HER ♥

Ah, jeg ELSKER disse lepomadene fra Hurraw. Har skrevet om de før for lenge siden, om noen husker? Desverre var jeg blitt tom, så at denne dukket opp i postkassen ble jeg veldig glad for. Hurraw har kanskje verdens deiligste lepomader- null kliss, supergod smak og gir deg helt fantastisk myke lepper. Denne har også solfaktor 15 i seg, det er et stort pluss nå i sommer! Dere finner den HER ♥

Hvor nydelige er ikke disse hårstrikkene fra Popband? Såå girly og søte. Disse har ikke noe metallspenner på seg, noe som gjør at de ikke sliter på håret og ikke setter seg fast. Man kan faktisk også bruke de som armbånd, ser superfint ut på håndleddet! Dere finner de HER ♥

Haha, har dere sett noe så søtt? Elsker pakningen, ble helt forelsket, haha! Ciaté beach house collection består av 5 mindre neglelakker i nydelige farger som passer perfekt til solbrun hud. Gleder meg til å bruke disse på både tær og hender, dere finner pakken HER ♥

Ohh, her har dere verdens diggeste sololje fra Le Tan! Tror aldri jeg har luktet noe så godt før, haha. Denne gleder jeg meg til å bruke hveeer dag i Spania. Jeg bruker alltid sololje, synes kroppen og brunfargen blir så mye finere med gløden fra oljen. Denne har også solfaktor 15, det er veldig bra. Jeg er så dårlig på å bruke solfaktor, men det er jo en veldig farlig uvane. Denne skal hvertfall bli med i kofferten og sørge for god beskyttelse, nydelig lukt og fresh glød. Wii! Dere finner den HER ♥

Digger disse solbrillene fra Le Specs! Så freshe og litt annereldes enn hva jeg vanligvis bruker, med tanke på det røde glasset. Var de ikke superfine? Disse skal bli brukt myyye nå i sommer, jeg elsker solbriller. Ser desverre ut som at mine er utsolgt nå, men dere finner de samme i svart HER og noen som ligner veldig HER

Ikke glem å bruk rabattkoden “Andrea” så dere får 20% avslag på alle produktene over om dere har tenkt til å handle noe :) 

18 kommentarer
    1. Hei! Dette virker kanskje som et rart spørsmål, men jeg lurer på om du kunne svart meg på denne kommentaren her.. Du skjønner, du har smileys på bloggen, noe jeg veldig gjerne vil ha! Men siden hvor man henter kodene fra er lagt ned.. Kunne du(om du vet hvilke kode) skrevet den i en svar kommentar om du hadde giddet? Det hadde jeg satt veldig pris på!
      Forresten ser alle produktene herlige ut. Vurderer å kjøpe sololjen spesielt 😀

    2. Heisann! Syns du er så søt og herlig på bloggen! 😉 håper du kan blogge om viktige og alvorlige tema ofte! Hadde vært kjekt å lese rådene dine. Og håret ditt er så fint! Jeg sparer ettervekst og det er hardt. Men blir godt å få naturlig hårfarge, og etter hvert når håret er langt nok, så kan jeg ha litt lyseblond helt nederst. Syns det er “snillere” hos håret siden jeg da slipper å farge håret på hodebunnen. Det er litt verre, siden det går utover hodebunnen og huden. 🙂 har kort hår også, og er fornøyd med det også. Men gleder meg til å se hvordan det blir med naturlig og langt. Og så sparer jeg mye penger på å slippe og handle hårfarge. De blir dyrt på ett år.
      Og så lurer jeg om du har 16 eller 32 gb på din iPhone? 🙂 fornøyd med gullfargen? Hva er forskjell på iPhone 5 og 5s? Kan du ikke ha et innlegg om det? <3 klem! Keep up the good work!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg