NLY LOVE

// Annonselenker

Hei!

I går hentet jeg en stoooor pakke fra Nelly med de fineste tingene jeg noen sinne har bestillt. Eller ja, tror jeg aldri har blitt så fornøyd med en pakke. Ble mye denne gangen, men det er fordi jeg drar til GC på onsdag og da får jeg ikke bestillt noe fra Nelly før jeg er hjemme i Norge igjen. Fant så mye fint nå og alle kjolene under er på 40% avslag!! Wii. Dette innlegget skulle egentlig kommet litt tideligere i kveld, men tok faktisk 4 timer alt i alt. Håper dere liker innkjøpene mine :)  

Superfin topp HER ♥

ELSKER denne kjolen, sååå kul! Den er egentlig sånn som på det første bildet, men jeg synes det var finest å brette kjolen sånn at den blir som på det nederste bildet. Dere finner den HER ♥ 

Deilig og fin rosa sommerkjole! Dere finner den HER ♥

Kjole med seperate deler! Dette gjør at man kan bruke delene hver for seg også, sykt smart. Synes det var så kult og litt spesielt!! Dere finner den HER ♥

Stram, svart kjole med kule detaljer på ryggen. Veldig billig også! Dere finner den HER ♥ (finnes også i flere farger)

Svart, nydelig kjole! Denne har også fine ryggdetaljer, selvom jeg ikke tok bilde av det. Dere finner den HER ♥

Elsker denne cardigannen! Så tynn og deilig, fin rygg og i perfekt beige farge. Dere finner den HER ♥

Superdeilig og varm cardigan, denne blir perfekt til høsten/vinteren! Dere finner den HER ♥

Er bittelitt mer og, men det får dere se i morgen. Har forresten satt på reguleringen nå, wææ! Har hatt skikkelig vondt disse to første dagene, men merker det er litt bedre i kveld. Kommer til å lage et litt langt innlegg om det med bilder om en ukes tid :) 

25 kommentarer

Siste innlegg