SMIL

Heihei!

I dag har jeg hatt en superfin dag. Ble hentet av min kjære Tuva og vi tok turen til stranden. Var utrolig koselig å være med henne som alltid! Blir så lenge mellom hver gang vi sees, så vi rekker aldri snakke nok før vi må skille våre veier, haha. Ellers kom foreldrene mine hjem fra Barcelona i dag og det var så koselig å se dem! Nå sitter hele familien i stuen og koser oss, det er lykke for meg. Vurderer faktisk å bo hjemme et par mnd når jeg flytter tilbake til Norge, før jeg finner egen leilighet igjen. Da får jeg spart masse penger i og med at det verken blir bolig eller matutgifter, så det er veldig lurt. Merket nå etter at jeg kom hjem fra Spania at det faktisk er superkoselig og hyggelig å bo hjemme med alle rundt meg heletiden. Så ja, vi får se! Ellers drar jeg tilbake til GC allerede på onsdag morgen, tiden går såå fort. Har faktisk vært hjemme i 3 uker nå og det har virkelig vært så godt for meg. Men samtidig gleder jeg meg sååå mye til å være med min fantastiske kjæreste igjen ♥♥ Savn!!

Min kjære, lille mollemor! Klokken min finner dere HER (annonselenke)

Ellers var jeg hos verdens beste Lashes by Kasja i går for å fikse egentlig alt, haha. Fikk nye negler på både hender og tær + vipper og farge/form av bryn. Tok sin tid, men det er det definitivt verdt. Katarzyna og Weronica er så flinke, de kan virkelig det de driver med. Også er de så fantastisk søte i tillegg! Ble som alltid 100% fornøyd og føler meg superfresh. Vippene og brynene ser dere vel egentlig på bildet over, så her har dere neglene:

(Sponset behandling) See så fint!!! Fikk også satt på noen diamant-detaljer på en finger på hver hånd, supergirly ♥ Om noen av dere kunne tenkt dere negler, bryn eller vipper så kan dere bestille time HER. Anbefales på det varmeste :) 

17 kommentarer
    1. Har hørt at man ikke skal ha på øyenskygge/dipliner når man har vippeextensions? Men ser at du har det, så bare lurer på om du mister vippene av sminkefjerner eller om det kommer helt an på hvilken salong du tar det på?

    2. Hei! Kan du ta bilde av deg med solbrillene fra Nelly til 129 som du postet i forje innlegg? 🙂 Setter stor pris på det!!

    3. HEI! Jeg har hatt sykt lyst til å få fikset neglene mine, men jeg har noen spørsmål.
      1) Er det “fake” negler, liksom satt på nye, eller er det dine ekte?
      2) Hvordan ser det ut etter noen uker? Og hvor lenge varer det? Og kan du vise bilde etter noen uker, når det ca er “ferdig”
      4) Jeg har lyst på nye negler, men vil gjerne ha litt lengere enn det jeg har (jeg har korte), men at det ser mer naturlig ut til meg (kortere enn dine) Hvilken behandling skal jeg ha da?
      HÅPER virkelig du kan svare på de spørsmålene på mail til meg, instagram (url) eller som spørsmål om behandlingen! Tuuusen takk hvis du svarer!
      Og hvis du svarer og jeg vil ha det 110% skal jeg så klart gå til der du går! 🙂

    4. Wow, hele deg er perfekt jo 🙂 Hva bruker du av sminke? og åssen får du huden din så fin? eller redigerer du bildene? kunne du laget et innlegg om hva slags produkter du bruker til ansiktet og et om sminken du bruker? Elsker bloggen btw :))))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg