Siste dagen hjemme

Her har dere de nye solbrillene mine fra Nelly på! Synes de er superfine og at de koster 129 kr er veldig innafor. Link HER ♥ (annonselenke)

Tok meg en tur til byen med min kjære Bjørnis i dag. Ville så gjerne se han en siste gang før jeg drar til Spania i morgen, for han flytter faktisk til New York om under 2 uker. Da får vi ikke sett hverandre på syyykt lenge, det er så trist. Men jeg er ubeskrivelig stolt av han og gleder meg veldig til å få vite hvordan modell-jobbingen går der borte. Har stooor tro på min flotte bestevenn! Heldigvis har jeg og noen veninner tenkt oss en tur til NY til høsten for å besøke han, så neste gang vi sees blir nok der. Fantastisk :)

Solbriller HER // Topp fra H&M // Skjørt fra Zara // Veske fra Chanel // Sko HER (annonselenker)

Etter en koselig dag i byen med shopping, lunch og litt av hvert var det på vei å komme seg hjemover. Familien skulle ha grilling i dag og pappas grillmat er det beste jeg kan få. Ble på en måte en liten “avskjeds-middag” til meg, hihi. Stemningen og maten var perfekt, så det var en utrolig fin avslutning på mitt 3 ukers opphold hjemme. Som sagt drar jeg til Spania i morgen tidlig, så nå burde jeg egentlig sette i gang med pakkingen… Må stå opp kl 6 og har fortsatt ikke startet, haha. Gleder meg veldig til å se kjæresten min, men synes det er litt trist å dra i fra alle her hjemme også. Har kost meg så utrolig mye disse 3 ukene ♥ 

Liten kollasj fra middagen i kveld. Er så glad i dere alle og kommer til å savne dere masse, verdens beste familie ♥♥♥♥ 

25 kommentarer
    1. Har du startet med invisalign nå? Skal få det selv om ikke så veldig lenge og er derfor veldig spent på hvordan du opplever det. Kan du ikke lage et lite innlegg om det evt. vise bilder over hvordan det ser ut. Alle sier jo at det ikke synes noe godt.

    2. Du har så fin blogg og er så pen!!<3
      Lurer veldig på hva du bruker på leppene dine hver dag?? Du har alltid så fin sånn rosafarge:D

    3. Fin onsdagskveld til deg, skjønne du ❤
      Det er ikke ofte jeg legger igjen kommentarer hos folk, men jeg synes du fortjener en aldri så liten tilbakemelding! Jeg er tross alt fast leser av bloggen din, og da tenkte jeg det kunne være fint for deg å vite hvem jeg er, hehe 🙂
      Like fint hadde det derimot ikke vært dersom du hadde sett meg nå, svetten renner som bare det! Jeg har nemlig nettopp stått ute i solsteken her i Tenerife og knipset bilde på bilde av kveldens antrekk! Både toppen og skjørtet er nytt, du kan se det i mitt seneste innlegg om du er interresert!
      ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig lille-lørdag og en god sommer videre!

    4. Hei! Kan jeg spørre om hvilket kompaktkamera du kjøpte?:) Trenger ett nytt kamera som er lett å dra med seg! Men er jo så mange å velge mellom !

    5. Hei. Jeg bare lurer på om det er noe galt.med instagramen din? Hver gang jrg prøver å følge deg så går det ikke. Jeg trykker på follow-knappen, den blir grønn i et sekund og sier at jeg følger deg, så blir den grå igjen og jeg må liksom følge på nytt. Er litt vanskelig å forklare men håper du skjønner. Det skjer bare når jeg prøver å følge deg så det er ikke noe galt med min instagram. Det har pågått i et halvt år omtrent

    6. Fin fredagsmorgen til deg, skjønne du ❤
      Siden jeg elsker bloggen din, og synes du fortjener mange flere lesere enn det du har føler jeg at det er min plikt som leser å tipse deg om mitt siste innlegg. Der har jeg nemlig forklart ganske detaljert hvordan en blogg får flere lesere uten å gjøre noe særlig bortsett fra å følge tipset. Da kommer leserne som mygg om sommerkveldene, hah! 😉
      Jeg kunne forklart det her også, men føler det blir så tungvindt å skrive alt om igjen. Du finner det altså i mitt siste innlegg. ❤Ellers ønsker jeg deg en herlig fredag og en god sommer videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg