Søndagskos

Hei igjen!

To oppdateringer på en dag skjer ikke ofte her.. Haha. Men i dag ble dagen! Vi bestemte oss for å ta turen til Meloneras i kveld også, rett og slett fordi vi følte for litt deilig sushi i dag. Kjipt det er så langt unna, ellers hadde jeg sikkert spist frokost, lunch og middag på sushimex hver dag- haha! Som nevnt 1000 ganger før er dette verdens beste sushi. Den ser ikke bare helt sykt deilkat ut, men smaker også helt himmelsk. Meloneras er også et så fantastisk koselig sted, det er veldig hyggelig å traske rundt der og ikke minst titte litt i butikkene. Ble en veldig fin avslutning på uken med min kjære ♥ 

Toppen min finner dere HER, koster bare 149 kr for øyeblikket ♥ (annonselenke) 

Tok masse antrekksbilder før vi dro, men de skal dere få se i morgen. Skal prøve å få lagt de ut litt tidlig på dagen! Kommer også et innlegg om reguleringen min som jeg allerede har hatt i 9 dager nå. Tiden går veeldig fort, nå er det bare 356 dager igjen.. Haha, lol. Dere får sove godt, verdens beste og skjønneste lesere :)

22 kommentarer

Siste innlegg