DRESS LIKE ME

// Innlegget inneholder annonselenker

 

Hola!

Etter inspirasjon fra Anna Edwin (Annais), fikk jeg lyst til å lage et slikt innlegg. Har aldri gjort det før, men synes det hun lagde var skikkelig kult og det så ut som leserne hennes likte det veldig godt. Her har jeg forskjellige antrekk jeg har hatt på meg, og så har jeg funnet så like plagg som mulig som inspirasjon til dere. Så kan dere herme litt, om dere vil ♥ Er kanskje et av de innleggene jeg har brukt mest tid på i blogghistorien min, men synes det var veldig gøy å lage! Alt er jo selvfølgelig ikke helt likt, for det er vanskelig å finne, men jeg har gjort mitt beste. Alle klærne i kollasjen er forresten fra Nelly, håper dere liker innlegget :) 

Kåpe HER // Genser HER // Bukse HER // Veske HER

 

Kjole HER // Smykke HER // Clutch HER // Belte HER

 

T-skjorte HER // Cardigan HER // Bukse HER

 

Topp HER // Skjorte HER // Shorts HER // Klokke HER

 

Topp HER // Shorts HER // Armbånd HER // Clutch HER

 

Topp HER // Skjørt HER // Solbriller HER // Veske HER // Sko HER

 

T-skjorte HER // Bukse HER // Solbriller HER (dette er Celiné solbrillene jeg bruker heletiden, endelig er de på nelly!) // Klokke HER // Veske HER

Hva synes dere? Et litt morsommere nelly-innlegg? 

50 kommentarer

Siste innlegg