FREMME

Hey girls!

Ah, blir helt gal av å ikke få oppdatert bloggen. I går fikk vi strømbrudd midt i bloggingen min, så internett døde og det kom ikke tilbake før istad. Dessuten er det så tregt at det tar ca 30 min per bilde om du er heldig, så det suger skikkelig. Heldigvis har en av nabogårdene her ganske bra nett, så vi skal få komme dit og blogge et par ganger i uken. Menmen, jeg har hvertfall kommet meg trygt frem til sør-afrika!! Det tok 20 timer fra jeg tok bussen til Gardermoen og til vi var på hostellet i Johannesburg vi skulle sove på en natt, gjett om jeg var død da.. Fikk selvfølgelig heller ikke sove et minutt på den 11 timer lange flyturen fra Amsterdam. Sov som en liten baby så fort vi var kommet fram på hostellet, haha. Morningen etter (i går) kjørte vi 40 mil for å komme til gården og hele i går gjorde vi veldig lite. Ble mye småsoving, men vi fikk selvfølgelig hilst på løvebebissene ♥ De er de søsteste lille vesnene jeg har sett i hele mitt liv! De er også veldig kosete og glad i menneskekontakt, så det er virkelig helt fantastisk å være med dem. Kommer til å fortelle masse mer snart, men tenkte å bare si at jeg lever, hihi. Straks skal vi få mate “cubsene”, som da er løvebebiene, for første gang med tåteflaske. Det blir så gøy!! Vi skal også få tatt masse fine bilder av løvene i dagslys som kommer i kveld, så da får dere glede dere! Da kommer jeg også til å fortelle litt mer om hvordan det er her og bilder fra dagen i dag  :)

Ah, dårlig bilde men måtte bare ta det med! Cubsene prøver å suge meg på fingeren heletiden, haha.. Smelt♥

Åh.. Dere aner ikke hvor nydelige bebissene er! Det er 3 stk her, den brune som er litt eldre og de to hvite som bare er 3 uker. Forelsket ♥♥♥

Vi snakkes veldig snart! :)

14 kommentarer
    1. Såå søte de var! Og du ser så naturlig vakker ut! Jeg vet at du også har silikon men hos deg ser det naturlig og fint ut. Jeg syns du skal si til SE siden dere er venninner at hun bør roe ned operasjonene, Restylane og botoxen. Ser jo virkelig ikke noe pent ut, hun har tatt det altfor langt og kommer til å ende opp som Michael Jackson dersom hun ikke roer ned snart:/ kos dere masse videre!

    2. Synes det er helt latterlig at enkelte her bruker Andreas kommentarfelt til å kritisere utseende til Sophie. Ærlig talt, voks nå opp med dere!
      Ellers; jeg har ikke lest bloggen din tidligere, Andrea, men begynte nå for to dager siden, og så langt liker jeg det jeg har lest. Du skriver bra, oppdaterer ofte, og bildene dine virker også mer ‘ærlige’ enn det Sophie sine er. Med det mener jeg å si at jeg får inntrykk av at du viser hvordan tingene faktisk er der nede, mens Sophie gjerne forsøker å vinkle det litt mer provoserende. Dette er IKKE kritikk til Sophie btw.
      En ting jeg lurer på: redigerer du bildene dine, eller har du så fin hud helt naturlig? I så fall: hvilken foundation bruker du? 🙂

    3. Barbie: Hei! Så utrolig hyggelig kommentar, tusen takk for det 😀 Jeg redigerer noen bilder, men ikke alle. Har naturlig ganske så fin hud, så er heldig der:) Jeg bruker en fundation fra bobbi brown, i fargen honey 5. Den har jeg brukt i 5 år og anbefales på det sterkeste! Klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg