THIS SUCKS

Ah, i dag er en sykt kjip dag.. Sophie er nemlig på vei hjem igjen og det har jeg virkelig gruet meg til! Det er noe jeg har visst om i et par dager og har vært veldig usikker på om jeg skulle bli med henne tilbake til Norge. Hun kommer til å skrive et utfyllende innlegg senere i dag om hvorfor, så tenkte ikke jeg trengte å skrive så altfor mye om det. Men dette prosjektet kræsjer litt med hennes verdier, i og med at feks løvene er mye i innhenginger. Ville dyr skal jo selvfølgelig ikke være i bur, og uansett hvor bra de har det, er det jo helt feil. Så ja, hun har fått veldig mye dritt fra alle mulige kanter for å være her i og med at hun har kjempet så mye for dyr på bloggen, så da valgte hun å dra hjem. Jeg skjønner henne kjempegodt og respekterer valget henes. Jeg synes selvfølgelig det er kjempetrist, for vi har virkelig hatt det SÅ koselig sammen. Vi har jo egentlig ikke kjent hverandre noe særlig godt før denne reisen, men vi er veldig like og har hatt det supergøy sammen. Sophie er en fantastisk jente og jeg savner henne allerede ♥ Etter mye om og men, bestemte jeg meg for å bli igjen, til tross for at jeg hadde en flybillett i dag. Det kommer nemlig to, søte jenter jeg har snakket litt med fra Oslo hit på torsdag. Så da håper jeg at jeg får det gøy med de. Og inntil det er jeg loner i to dager, haha! Jeg som er verdens største pyse og elendig på å klare meg på egenhånd, gruer meg selvfølgelig veldig til den lange flyturen hjem alene. Heldigvis skal verdens snilleste Yadie som eier gården kjøre meg til flyplassen og hjelpe meg der så langt hun klarer, så det er veldig bra. Skal nok få det til! Jeg føler meg veldig heldig som er her, dette er noe helt annet enn noe jeg har vært med på før. Jeg vil oppleve mer før jeg drar hjem og være her så lenge som planlagt, så da føles det feil å dra bare fordi hun drar. Selvom å dra hjem med Sophie i dag hadde vært det letteste valget, er det viktig å utfordre seg selv. Dette gjør jeg ved å bli igjen og satse på at jeg fortsatt får det fint uten henne, og ikke minst å dra alene hjem helt fra sør-afrika, med tanke på at det egentlig er noe jeg aldri hadde “turt” å gjøre. 

Så håper jeg Sophie klarer å komme seg hjem på egenhånd (hun er nemlig like elendig på sånne ting som meg) og ønsker henne en god tur. Kommer til å savne deg, snuppa!! 

54 kommentarer
    1. Så flink du har blitt å blogge i det siste!!! Fortsett sånn❤ og så er det så bra når du skriver litt om tanker og meningene dine😉

    2. Så tøff du er som ble igjen! Dette klarer du nok helt fint 🙂 Lykke til, og kos deg den siste tiden i Sør-Afrika <3

    3. Så synd at Sophie drar, men utrolig tøft at deg å bli igjen nede i Afrika! Er nok ikke alle som hadde gjort det du!
      Er også kjempeglad for at du har startet å blogge mer igjen, har savnet bloggingen din <3

    4. det var utrolig kjipt, men jeg er glad på dine vegner at du skal bli igjen 😀 du hadde nok angret om ikke 🙂 Kos deg mye, alene og sammen med de andre 😀 ha en fantastisk dag!

    5. Jeg skjønner henne så godt selv, og jeg respekterer valget hennes på lik linje som jeg respekterer valget DITT om å bli igjen Andrea <33 Du er forresten sååå flink til å blogge for tiden, og det er godt å lese at folk setter pris på at du blogger så mye igjen 😀 Du er kjempe nydelig Andrea, og du virker som en fantastisk flott jente!! Det har jeg alltid syntes og jeg leser hver eneste ord du skriver på bloggen! <3 Digger deg gorgeous :-* Keep up the good work. Klem fra en fast leser :))
      -L-

    6. dumt at hun må dra hjem, men forstår henne jo. Er jo så mange som må bry seg med ting de ikke har noe med. Kan ikke være så godt å få slengt ting slik i ansiktet hele tiden! men håper dere har kost dere der nede da 🙂 og at du koser deg videre 🙂

    7. Elsker innleggene om Afrika! Virkelig synd at Sophie måtte dra, at enkelte mennesker skal hetse sånn på dere toppbloggere, blir litt lei meg ja.. Men du får ha en flott “reise” videre i Afrika du da 😀

    8. Hei! Det er så spennende å følge bloggingen din! Jeg var på Ingwe i sommer, så jeg håper veldig på å få se bilde av Nikita, som var babyen vår 😊 Også lurer jeg fælt på om de tre største er der enda: Snow, Ice og en til 😊 Kos deg masse!

    9. Utrolig tøft av deg å bli igjen! Håper du får en flott stund der nede, det fortjener du virkelig ❤️ Bloggen din er blitt skikkelig bra!

    10. Hehe, dette burde hun kanskje ha tenkt på før hun reiste. Dumt at hun lar kommentarfeltet ødelegge for seg selv, det er jo tross alt hennes liv.

    11. Du virker som en fornuftig og avbalansert jente som har beina plantet på jorda. Slike personer ser man opp til:) Du vil nok klare deg bra der borte. Keep up the good work! (Y)

    12. åh så trist at hun valgte å dra. Elsker at det er så mye blogging fra deg nå!!Du er så sykt heldig som er i afrika nå. tenk på alt det gode du får oppleve!! dette må vel være blandt topp 5 reiser?? Du tar deg godt ut ved siden av de NYDELIGE baby løvene!!! Åherredussan too cute <3 kos deg masse, det kommer nok til å gå bra selv om du er "loner" i to dager <3 <3

    13. Blir du igjen på prosjektet eller i Sør-Afrika? Hva synes du om prosjektet siden Sophie Elise velger å dra? Ble du/dere ikke advart om noe før dere dro?

    14. Syns det er bra at du valgte å bli jeg !
      Selv om Yadie ikke hadde kjørt deg til flyplassen er det ingenting der du trenger å bekymre deg for :))
      Veldig enkel og grei flyplass, godt med skilter og sånn!
      Men ja, Yadie er verdens beste! ❤️

    15. Kjempebra av Sophie at hun valgte å ikke støtte ett sånt prosjekt! Redde løver my ass. De tas fra mora å de har mange unnskyldninger på hvorfor de gjør det, ikke tro på alt du hører!

    16. Så trist at Sophie måtte dra hjem da! Men kan jo forstå hvorfor. Du klarer deg nok helt fint alene i 2 dager! Man blir mye mere tøffere visst man klarer å være litt selvstendig og ikke være avhengig av alle andre hele tiden, så det har du egentlig bare godt av! Syns det var et bra valg av deg 🙂

    17. ❤️❤️Åååå du er så utrolig pen🌸og kjempefine bilder❤️
      Kos deg i Afrika! Bra at du ble igjen😊

    18. Må si jeg bare får mer og mer respekt for deg, Andrea. Når du sier en ting, så blir det slik, og du går ikke tilbake igjen på valg du har tatt. Respekt! Syns du er tøff som velger å bli igjen, jeg.
      Håper du får det kjempefint videre! 🙂

    19. Vet ikke helt hvor jeg skal stille dette spørsmålet, men bruker du fortsatt din céline phantom? Har ikke sett den på bilder på evigheter 🙂 Den er så fin.

    20. Du stråler! 🙂 Synes du er modig og voksen som blir igjen, selv når reisefølget drar. Hvor er blusen fra? Den er såå fin.

    21. dere er heldige som får kose med løv unger :3 og dere er begge nydelige!! og hva er bloggen hennes? 🙂

    22. Heihei! Et spørmal, lurer på om de selger Toms på Gran Canaria å isåfall hvor? Har leitet på hele øya, men finner ikke 🙁 om det er fake spiller ingen rolle

    23. Skjønner valget til Sophie veldig godt:) Men også slemt at hun dro deg med helt til andre siden av jorda, for så og forlate deg der alene, ikke ta meg feil, men det er litt slemt:) Du er modig som ble igjen der =D

    24. Herlighet, for noen fine kommentarer du får i forhold til Sophie – hun “sliter” med over hundre meldinger med bare ren dritt – og du glir igjennom med “åå du er så pen” og “godt valg, babe”. Tenk om du fikk like mye hat som henne, konstant – stakkars SE.

    25. Så søte løver😍
      Skulle ønske jeg var deg nå. Du har drømmen min.
      Min største drømm er å bli som deg, ha like bra blogg,
      Og reise sånn som deg.
      Håper jeg når målet mitt en dag. Det er bare så vanskelig
      Når jeg bare bruker tlf til å blogge-_- jeg har ikke pc.
      Eller jeg har, mn der er skjermen knust, det er bare en liten
      Del av den som voses, og det er øverst i hjørnet.
      Men kan du plis skekke min blogg? Og gi en kommentar på hva du synes?
      Og kansje noen tips? Plis. Jeg trenger hjelp.

    26. Riktig valg av deg, syns jeg! Sophie burde heller ha blitt igjen, gjort videre research.. eventuelt tatt bilder som ikke var så glorifiserende og når hun kom hjem etter fullført oppgave: skrevet et utfyllende innlegg om reisen.. da ville hun ha unngått all den kritikken for at hun igjen drar fra en ferie eller dropper et oppdrag.. det er jo ikke sånn i livet at man bare kan droppe oppgaver halvveis fordi man ikke gidder mer, DET innså tydeligvis du:)

    27. Du er et fantastisk menneske Andrea! Traff deg på bloggsalget deres i mai og bloggen din har vært en favoritt helt siden! Du inspirerer med ditt flotte og ekte vesen, vakker både på utsiden og innsiden <3 stå på! jeg heier på deg! Alltid kjekt å titte innom bloggen din, for alt er så reflektert og fint på samme måte! Hadde også blitt veldig glad om du tittet innom bloggen min også, det hadde vært utrolig stort fra en slik som deg! <3 Du behøver altså ikke, men da hadde jeg blitt utrolig glad! Store lykker i hverdagen!

    28. Tøft av deg å bli selv om SE ga opp av en eller annen grunn og dro hjem etter noen få dager. Jeg håper du har mot til å fortelle litt om hvordan det “egentlig” er der du er – når du er hjemme igjen. Du virker som en oppegående og ærlig person som har evne til å analysere omgivelsene, og kanskje til og med være kritisk. Men dersom det er slik at du må betale for oppholdet dersom du er kritisk, så skjønner jeg at du ikke vil si så mye. I så fall er det et kjipt opplegg. Håper i alle fall at du har det bra mens du er der 🙂

    29. Utrolig tøft gjort av deg å bli igjen der alene. Selv ville jeg nok friket litt, men som du sier: det er viktig å utfordre seg selv 🙂
      Krysser fingrene for at resten av oppholdet blir bra og at du kommer overens med jentene som kommer ned i morgen (torsdag). Men stusser litt på at du må reise hjem alene… Hvorfor ikke bare forlenge oppholdet og dra hjem igjen sammen med jentene når de drar hjem? 🙂

    30. Absolutt riktig valg av deg og bli igjen å gjennomføre reisen, Andrea. Du er ei skikkelig tøff, og ikke minst nydelig jente! Dårlig av Sophie å dra deg med til andre siden av jordkloden, for så å avbryte reisen og reise hjem. At du blir igjen beviser i hvert fall at du har bena godt plantet på jorden. Lykke til den siste tiden, og kos deg masse! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg