FLOWERS

Holaa!

Etter Afrika har jeg prøvd meg på litt bedre døgnrytme, i og med at vi stod opp så tidlig der og det var noe jeg ble vant til. Jeg er jo verdens største sovedyr, og sover alltid til to-tiden på dagen. Dette er jeg dritt lei av, og vil heller få mere ut av dagene mine slik at jeg også får oppdatert dere tidligere. Så den nye reglen min er at jeg skal være oppe 10.00 hver dag! Det er jo faktisk sent nok, så skal virkelig prøve å holde det. I går var jeg og kjæresten med foreldrene mine for å kjøpe ny bil, og det var såå gøy. Bilen de kjøpte er verdens fineste, en helt ny Mercedes c-klasse. Vi får den ikke før i desember, og innen da skal jeg ha fått lappen slik at jeg kan få låne den nye bilen. Gleder meg!! Starter faktisk på lappen i morgen, så det blir veldig spennende. Ellers koste vi oss veldig hos meg i går, med taco og filmer av meg og søsknene mine da vi var små. Elsker å se på det, er så fantastisk koselig! Vi var superskjønne alle 3, haha. Er superglad for at mamma og pappa filmet masse da vi barn, det skal jeg også gjøre med mine egne ♥

Her er to sjappe bilder av hvordan jeg ser ut i dag! Cardigan HER // T-skjorte HER // Veske fra Céline // Bukse fra Topshop // Klokke HER (adlinks) 


Nå skal jeg en tur til byen med kjæresten, vi snakkes senere :)

35 kommentarer
    1. Godt du endelig begynner å få orden på blogging og døgnrytmen 🙂 Når kommer spørsmålsrunden? Og hva gjør kjæresten din på når han ikke jobber på GC lenger? Virker som om han bare kan reise rundt og flytte som han vil 🙂 går han bare hjemme nå?

    2. Jeg brukte ca 9 måneder fra jeg begynnte med kjørelærer til jeg fikk lappen. Og det er helt normalt, tar ofte lengre tid også. Så tror det er litt opptimistisk å forvente å få den innen desember. Nå vet jeg jo ikke hvor mye du har kjørt tidligere og gjort av det obligatoriske da.
      Ha en fin kveld 🙂

    3. hvordan går det med reguleringen? og vet du sånn ca hvor mye den vil koste? vurderer å ta det selv… 🙂

    4. Hei Andrea:) Har du kunnet hatt spørsmålsrunde snart? Personlig lurer jeg på hvordan situasjonen mellom deg og kjæresten er nå f.eks? Skal dere bo sammen eller hver for dere? Hva skal han gjøre i Norge?:)
      Ps! Du har blogget kjempebra i det siste, så fortsett med det! Du ser helt nydelig ut og er en stor inspirasjon!:)

    5. Tjener du greit på bloggen ? Tenkte på at du nettopp har vært mye på reise og shopper en del på nett .
      Litt nyskjerrig på hvordan man får råd til alt dette uten en vanlig jobb.

    6. Når skal du svare på spørsmålsrunden som du lovte på videoblogg? Er jo en evighet siden du sa du skulle svare!

    7. Leste en kommentar lenger oppe her som var skeptisk angående lappen i desember, men det er faktisk fult mulig 🙂 Så lenge du kjører mye da selvfølgelig! Lykke til på veien mot lappen! Holder på selv, men har ikke mulighet til å øvelseskjøre hjemme, i tilleg til at kjørelæreren min har veldig mange elever, men er helt herlig å være godt i gang! Det er bare til å kjøre mye og ha riktig innstilling, så har du lappen i løpet av året skal du se! Klem

    8. Så bra du er motivert for lappen! Ser fler sier at du ikke klarer det så fort, men det er bare tull. Jeg hadde ikke kjørt så mye hjemme og begynte i september for 3 år siden, så fikk den i begynnelsen av desember samme året. Du må bare mase på kjørelæreren om å få masse timer og kjøre hjemme i tillegg. Lyykke til! Ps: du er veldig vakker for tiden! Hehe:D

    9. Så gøy med ny bil! Har selv kjøpt Mercedes, hos Andresen Bil. Superfornøyd😃 Anbefaler dere virkelig å benytte dere av IMBAS, da kan dere selv hente bilen splitter ny fra fabrikk. Omvisning på både Mercedes-Benz museet og fabrikk, og eksklusiv utlevering fra proffene, sinnsykt fin opplevelse! Kun Mercedes som tilbyr dette🙊 Bare et tips:)

    10. Til deg Tove: Når du har 100% stilling og går på skole utenom er det ganske normalt jo. Hvem er du til og uttale deg om hva som er vanlig å ikke egentlig? Man må kjøre masse hjemme, sammen med kjørelærer og i tilegg ta mye som er obligatorisk som det er lang ventetid for. I tilegg er det teorien, som man må øve mye på. Blant annet tok det meg 1,5 mnd før jeg fikk oppkjøringsdato. Men hvis Andrea er effektiv så klarer hun det helt sikkert. Men hvis man har jobb, skole og fritid, må man regne med ett par måneder.

    11. Til deg Tove: Når man har 100% stilling og går på skole utenom er det ganske vanlig at prosessen tar så lang tid ja. Mye kjøring hjemme og med kjørelærer. Lang ventetid på diverse obligatoriske ting man må gjøre, teorien som man må øve mye på. Og blant annet tok det meg 1,5 mnd før jeg fikk oppkjøringsdato pågrunn av mye pågang på sommeren. Så jo hvis du har jobb, skole og fritid, og ikke kan kjøre flere ganger i uken er det ikke så veldig unormalt at prosessen tar tid. Men hvis Andrea er effektiv greier hun det sikkert raskt.

    12. katti kommer spørsmålsrunden, plis svar i neste innlegg. Vet jo at du ser kommentaran så håpe du svare:)

    13. hvilken størrelse har du i acne buksen med glidelås bak som du bruker i innlegget under her? og er de normale i strl?

    14. Haha, det er ikke normalt å bruke 9 mnd på lappen heller. Det er VELDIG individuelt. Jeg brukte selv nøyaktig fire måneder fra første kjøretime til jeg hadde lappen. Flere bruker kanskje mer enn 9 mnd også, men folk kan også bruke mye mindre! Så det er absolutt mulig at Andrea kan få den til desember;)

    15. Tviler på du har lappen innen desember… Det er jo lange køer på alt det obligatoriske (glattkjøring osv.), og ikke minst på oppkjøring…

    16. Kjempebra du er startet å kjøre opp:D Lappen er veldig digg å ha absolutt:D
      Bare husk at di fleste voksne som kjøper seg ny bil gjerne setter opp en aldersforsikring på bilene 🙂 Dvs har dem ordnet en 25 års grense for å kjøre bilen pga forsikringa, så kan ikke noen under 25 år kjøre bilen i tilfelle det skulle skje ulykke eller skade på bilen …. Da får dem ingenting igjen på forsikringen:/ Bare en liten heads up 😉
      Veldig fiin blogg og lykke til :)))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg