Vennekos

Hei!

I dag startet dagen min kl 12, hos Best Trafikkskole på Nordstrand. Jeg hadde min første kjøretime, og det gikk SÅ bra! Kjørte rundt på veiene etter ca 15 minutter med snakk, skikkelig stolt. Kjørelæreren min sa at jeg burde klare å ta lappen på bare 8 uker, så det kan bli spennende. Skal få tatt teorien så fort som mulig, slik at han kan melde meg opp til oppkjøring om ikke så lenge. Neste kjøretime blir onsdag, og han sa at timen etter det skal jeg få prøve å kjøre i sentrum.. Wææ. Gleder meg til å få lappen i boks, nå skal jeg stå på skikkelig! Ellers dro jeg til Henriette etter kjøretimen, og er her i skrivende stund. Vi prøvde oss på bruchetta til lunch og det smakte helt fantastisk ♥ Vi brukte baguetter, hvitløkssmør, mozarella og tomat i små biter. Enkel og superdeilig lunch, dere burde prøve! 

Ser det ikke godt ut?

Genseren min finner dere HER (adlink). Den er så kul, ny favoritt :)

Litt selvutløserbilder til bloggen er jo selvfølgelig obligatorisk, hahaha.. Minner meg sånn om “gamledager” da jeg alltid tok selvutløser med vennene mine hver gang vi var sammen, uten unntak. På den tiden var det tvang, men nå har jeg blitt så grei at de bare må være med en gang i blant, hehe. Vi skal straks ta turen til solariummet, det trenger jeg virkelig! Har ikke solt meg siden Spania og føler meg skikkelig blek. Det er riktignok en drøy måned siden, SÅ lenge klarte jeg å holde meg unna soling.. Snakker vi hudkreftkandidat?:( Må virkelig prøve å begynne med selvbruning istedet.. Vi snakkes i morgen dere, håper dere har hatt en flott onsdag ♥

31 kommentarer

Siste innlegg