STOCKHOLM

Hei dere! Hadde maks uflaks i går, og ble plutselig dritdårlig. Akutt supervondt i halsen, feber og superdårlig form. Måtte komme meg rett til legen, og fikk antibiotika for streptokokker. Skjønner ikke hvordan det bare kom ut av ingenting, SÅ fort. Det passet meg veldig dårlig fordi jeg skulle til Stockholm i dag… Formen er heldigvis bedre, og til tross for en hals som piner meg, bestemte jeg meg for å dra til Stockholm uansett. Krysser bare fingerne for at formen holder seg og at halsen ikke ødelegger turen for meg! Grunnen til at jeg skal til Stockholm er fordi jeg og Madicken har blitt invitert på en bloggmiddag av Warnerbros, i anledning at det har kommet en ny sessong av Vampire Diaries. Middagen er i kveld på Stureplan og regner med at det blir fest natten lang etter det. Gleder meg! Jeg har med min kjære bassa, og Madicken en veninne som heter Yasmin, så vi skal nok kose oss veldig ♥ 

Vest fra Riccovero // Genser HER // Bukse fra Topshop // Sko fra Zara // Veske fra Chanel // Klokke HER // Solbriller fra Rayban (adlinks)

Snakkes i Stockholm, nå går flyet! :)

17 kommentarer

Siste innlegg