Nelly looooove

// Innlegget inneholder annonselenker

Heihei!

Haha, dere skulle visst hvor lang tid blogging faktisk tar.. Hvertfall visse type innlegg. Dette innlegget tok meg hele 5 timer fra start til slutt, selvom det kanskje ser ut som en halvtimes jobb. Menmen, klager ikke, for jeg har verdens beste jobb som jeg er utrolig heldig å kunne leve av ♥ I kveld skal jeg vise dere nelly-pakken min som kom på tirsdag. Har blitt så utrolig fornøyd med bestillingene mine i det siste, og denne var inget unntak. Så masse flott! Elsker høstantrekk, så litt ekstra til garderoben på denne årstiden passer meg helt ypperlig :) Her er det jeg kjøpte:

Nydelig skjerf i leopardprint! Link HER ♥

Superdeilig grå genser med perfekt passform HER // Verdens deiligste Dr. denim bukse HER // Favorittklokken HER ♥

Fantastisk fin kjole! Mye finere i virkeligheten enn på bildene, som ikke ble så bra. Link HER ♥

Ah, denne cardigannen er SÅ kul- ny favoritt! Link HER ♥

ELSKER denne bomberjakken! Alt ved den er pefeksjon. Ny yndllingsjakke, hæ? Link HER ♥

Nydelig cardigan/jakke HER ♥

Denne genseren elsker jeg! Myk, varm og akkurat slik passform som jeg liker på genserne mine. Minner meg skikkelig om Acne cardigannen min som jeg bruker heletiden, akkurat samme farge. Så glad jeg kjøpte denne! Link HER ♥

Hva synes dere om innkjøpene mine? God grunn til å være fornøyd, eller hva?

40 kommentarer

Siste innlegg