BIG BABIES

Noen bilder fra i dag! De store løvene er så sinnsykt vakre, jeg kan sitte å beundre dem leeenge uten å bli lei. Ser dere hvordan Oliver (den store brune gutten) ligger og får magekos? Herreguud, ser ut som DEN store bamsen. Forholdet mitt med de store løvene blir bedre og bedre for hver dag, men jeg tror jeg uansett alltid vil ha stor respekt for dem. De er jo ikke hunder, selvom de er ganske tamme så må man alltid passe litt på. De er nemlig veldig glad i å leke-jage deg, leke-bite og “ta deg”. De første dagene er dette naturligvis ganske skummelt, for det er jo SVÆRE dyr! Synes Fanny har vært veldig flink, hun ble nemlig med inn i innheiningen deres allerede første dagen. Det hadde aldri jeg turt min første dag, haha. I dag har vi egentlig bare gjort våre daglige plikter, inkuldert endel kosing med både store og små, og i kveld skal vi tenne bål på campen og det er alltid sååå koselig. Ellers blir det to utflukter til uken: Ridning, spa og møte geopard på mandag og så er det skydiving på onsdag. Guuuri… Tror vi får filmen fra forrige gang jeg hoppet når vi kommer nå, så det skal bli helt sykt gøy å se! Skal selvfølgelig få lagt det ut på bloggen når jeg kommer hjem. Vi snakkes senere dere, god helg!! 🙂

16 kommentarer
    1. Så morro å lese om alt du får oppleve – herregud!! Gleder meg til flere innlegg!
      Det heter forresten gepard eller leopard, ikke geopard 🙂 Så, hvem av dem skal dere se? Den raske, slanke geparden, eller den tyngre, men løveaktige leoparden?? 🙂

    2. Hei!!
      Det ser helt fantastisk ut, heldige dere!!
      Jeg er veldig nysgerrig på denne Yadi eller hva hun damen som driver stedet heter?
      Hun virker som et fantastisk menneske, som virkelig jobber og står på. Kan du skrive litt om henne og kanksje et bilde av deg og henne?
      Kos dere masse videre

    3. Hadde du vært ute i bushen og sett løvene i sitt naturlige miljø hadde du nok ikke syns det var så gøy å se dem i “innheining”, hadde du prøvd å ta en selfie med en løve der hadde det nok heller ikke godt så bra, men det er jo heller ikke det ville dyr er til for 😉

    4. That (Ingwe) is so bad, you’re actually not helping the lions, you’re doing the complete opposite, you’re setting a really bad example, you know that right?. Poor lions, forced to live in small enclosures for the rest of their lives. And yes, I have been there, so I know how the conditions are and all the liars they tell you about why they “have” to take the cubs away from their mother. Poor lion mother :'(

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg