4 perfekte kjoler til jul og nyttår

// Annonselenker

Åååh, jeg elsker denne kjolen! Den blir ikke for mye, men samtidig nok pyntet til feks nyttår. Dessuten synes jeg den sitter helt perfekt etter kroppen♥ Kjolen ser faktisk helt annerledes ut på Nelly enn på mine bilder, men i virkligheten er den sånn som dere ser på meg. Link HER

Denne kjolen er helt nydelig! Enkel og classy, med fantastisk fin rygg. Looove it ♥ Link HER

Den perfekte wrapkjolen, fin sant? Dette blir mest sansynlig min julaftenkjole ♥ Finnes også i flere farger! Link HER

Nyyydelig lyserosa kjole, som er enda finere i virkeligheten ♥ Link HER

 Nå er jeg på Hafjell med Henriette, Bassa og lille Mollsi! Masse snø her og skikkelig hyttekos. Skal få tatt masse bilder, ville bare vise dere mine nye, fine kjoler først. Håper dere har en fantastisk helg :)

44 kommentarer
    1. Å guuud så fin du er 🙂
      Kan du lage et innlegg om deg og kjæresten, bare hvor lenge dere har vært sammen, hvordan det går med dere, hva dere bruker å gjøre osv.? Trenger ikke å være noe bilder eller andre ting om han, siden du ikke nevner han så mye på bloggen:-)

    2. Er den kjolen som ser litt rød/rosa ut, mest rød eller rosa? Vil gjerne ha den,men vil helst ha den i helt rød!

    3. Hei Andrea:) Dette er kanskje et litt merkelig og uvanlig spørsmål, men det er en ting jeg lurer på. For en stund siden postet du før-og-etter-bilde av deg etter at du begynte med trening og sunt kosthold (dette innlegget her: http://andreabadendyck.blogg.no/kosthold_og_trening.html) og jeg lurte på om du har sånne “high hip bones”, altså at hoftene sitter litt lengre opp? Ser nesten litt sånn ut på det bilde i den hvite bikinien. Jeg har egentlig nesten samme størrelse på kroppen, bortsett fra at jeg veier 2-3 kg mer. Jeg sliter utrolig med selvbilde mitt pga dette. Er ellers fornøyd med kroppen min, men ikke hoftene. Hadde de vært mindre, ville kroppen min sett mer jevn ut og jeg ville nesten hatt “timeglass fasong”. Spørsmålet mitt er derfor hvordan trente du de mindre? Hvis jeg går ned mye i vekt vil hoftebenene stikke ut, og det ønsker jeg ikke.. Beklager for et litt merkelig spørsmål. Håper ikke du tar det veldig frekt. Jeg syns du er en fantastisk person og du har en nydelig kropp. Jeg bruker faktisk deg som inspirasjonskilde til sommerkroppen 🙂 Håper du svarer på spørsmålet mitt.

    4. Hej Andrea.
      Kan du ikke skrive om, hvor du har fået lavet dine bryster, og hvor du f.eks køber undertøj til din størrelse?
      Og har du stadigvæk en kæreste? 🙂

    5. Make a post with pictures of your home in the snow!! Loved the picture on your instagram xx many love you’re just beautiful

    6. Hei 🙂
      Elsket den blåe kjolen, utrolig fin! Ser at den er fra Nelly, mange av de kjolene jeg har kjøpt fra Nelly som er korte pleier å gli opp, liksom at rumpen begynner å vise… Skjer det med den blå?

    7. Kunne du laget ett innlegg der du viser kjoler som passer til jul/nyttår uten store utrigninger? Finner aldri noen fine som passer for de som har litt mindre pupper enn deg, og som ikke liker utrigninger som er så store. Skulle gjerne gått sånne kjoler som du gjør, men føler meg så ukomfortabel med å vise at jeg ikke har pupper, om du skjønner? hahah

    8. Det er faktisk helt sykt at stilen din aldri forandrer seg! sånn med årene tenker jeg på. du har alltid tidenes korteste kjoler, for deg er det om å gjøre å vise mest mulig bryst og ha den korteste kjolen! har aldri sett deg ha på en ordentlig elegant kjole som viser at du har litt klasse og der du ikke blotter for mye av bryst! det var kanskje sexy i 2010, men nå er vel trenden å ha ordentlige elegante kjoler. Du er i den alderen der du burde kle deg litt bedre enn som så, du har pengene til det. Bruk dem vell! Har fått nok av dine trashy kjoler der du prøver å presse ræva ut mest mulig og brysta ut! æsj as, noe så latterlig!!!

    9. Dette ble for tacky, synes jeg. Det er kanskje ikke nødvendig med kjoler som både blotter pupper og er veldig korte på én gang?! Synd at ikke de kunne vært designet bittelitt annerledes, for utgangspunktet for kjolene er jo fint, med tanke på stoff og 90% av designet.

    10. Hei søte du 🙂 Tenker å bestille den blå med glitter – lurer på om den er veldig kort? Og om stoffet er “trangt”? Står mellom to størrelser så hadde vært supergreit å få svar :*

    11. Hei! Den blå (første) var superfin, mye finere i virkeligheten enn på nelly! Tenker å bestille den, men er litt usikker på størrelse.. Ser at du svarte noen lenger opp og at du bestilte forskjellige størrelser i de forskjellige kjolene, var det bare tilfeldig eller burde man gå for den minste størrelsene på den første? eller hvordan finner du ut om du tar den største eller minste størrelsen når du er i tvil? 🙂

    12. Kjolene er fine, men er aalt for korte for min del.
      Ser ikke så classy ut når det så vidt dekker rumpa.

    13. Anonym: Heihei:) Haha.. Nei jeg pleier så og si alltid å kjøpe x-small i Nellykjolene, men om jeg ser at modellen feks har på seg small (de pleier som oftest å bruke x-small) så bestiller jeg også small 😀

    14. Ida: Heihei! Nei den er ikke noe spesielt kort, den røde feks var mye kortere. Synes ikke stoffet var noe spesielt trangt heller, helt vanlig egentlig.. Ellers hadde ikke jeg fått på meg x-small for å si det sånn :):)

    15. Er livredd for å bestille kjolene for liten jeg… haha! Er kjolene her litt strechy? Da tenker jeg mest på den øverste og den røde. Hvilken størrelse har du i de to og hvordan satt de? Trange, eller satt dem fint på? Mye/lite strech?
      Takk for svar, du er super 🙂

    16. utrolig fine kjoler! har veldig lyst på kjole nr 1, men har ikke så veldig store pupper. Går det ann å bruke en vanlig bh under den eller tror du det synes? 🙂

    17. Hvordan er kjole nr 1 i lengden? Tror du den kan bli for kort for en som er 1.70 i lengden? Hvordan bh er det du har under? 🙂

    18. Og selvfølgelig sitter det noen bitre mennesker bak dataskjermen sin (eller med mobilen whatevs) som bare MÅ kommentere hvor tacky de synes at alle kjolene er. Denne type kommentarer er vel ikke akuratt noe nytt, men allikevel kan jeg aldri venne med til det. Jeg blir like irritert hver eneste gang jeg leser slike ting. Har lenge lurt på hva slags mennesker som synes at der er så sinnsykt viktig at andre mennesker får vite hvite hvor stygge de synes att de andre menneskene er. Klarer disse menneskene i det helte tatt av å gå på byen? De må bli helt gale av å se alle mennesker som de synes er “stygge” eller “matcher vesken sin helt feil” eller er helt “grusomt sminket” uten muligheten til gå frem til dem å si hva de synes? Eller de kanskje gjør det fort alt jeg vet, selv om jeg et i tvil om det. Ja, jeg kommer nok aldri til å skjønne hvorfor folk føler en så sterk trang til å gjøre slike ting, men en ting skjønner jeg – disse menneskene lider av noe som kalles lack of judgement, eller ville de ikke postet noen så idiotiske kommentarer. På grund av dette er det heller ingen grunn til å høre på hva de har å si, de ha jo en skrue løs, det er egentlig litt synn på dem.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg