Noen fler beauties

// Annonselenker

Nydelig grå sparkly kjole, med en liten mesh på brystet. Link HER ♥

Søteste paljettkjolen noensinne! Beltet følger med og kan taes av. Link HER ♥

Den perfekte nyttårskjolen med paljettdetaljer. Kuleste ryggen, sant? Link HER ♥

Digger den kjolen her, fantastisk fin og ganske så sexy! Ryggen er også nydelig. Desverre utsolgt i blå, men finnes i rosa HER ♥

Noen dere likte?

Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger på forrige innlegg, jeg er glad det falt i smak! Er bare å komme med tips til andre innlegg jeg kunne laget. I dag har jeg hatt storrydding på rommet, noe som trengtes sårt.. Kofferten fra Afrika er endelig pakket ut (lol), så det sier vel sitt. Nå er det kjærestetid og Dexter på planen resten av kvelden, deilig! Vi snakkes i morgen, da tenkte jeg å få tatt noen outfitbilder for en gangs skyld. Fikk med meg at det var litt savnet :)

44 kommentarer

Siste innlegg