LEO

Skinnjakke fra Karen Millen // Genser fra Bikbok // Skjerf fra LV // Veske fra Celine // Bukse fra Dr.Denim HER (adlink) 

Brrr.. Dette anntrekket var ikke mye smart. Frøs nesten ihjel, haha.. Hadde faktisk på en tynn ullgenser under den svarte genseren, men iskaldt var det uansett. Plutselig har det blitt så utrolig kaldt i Oslo- med glatte, frostfulle bakker. Snøen kommer vel snart, og skinnjakken må jeg vel rett og slett bare legge bort for noen måneder. Hater å bruke vinterjakke, men så hater jeg også å fryse da, så har ikke så mye valg. Takk guuud for at jeg skal til Thailand om en drøy måned, vinteren er virkelig ikke noe jeg liker. Lurer faktisk på om jeg kommer til å bo i Norge når jeg blir eldre.. Altså jeg synes det er fantastisk at vi har årstider, men det er synd at sommeren er så kort. Jeg føler at sen høst og vinter egentlig bare er er en veldig lang ventetid på lysere og varmere dager, noen som er enige? Så om man faktisk ikke trives om vinteren, bare ligger inne og venter på våren- så er det jo egentlig ikke noe vits i å kaste bort halve livet på nettop det? Hmm.. I dag har jeg hvertfall vært i byen, som dere kanskje ser på bildene over. Ble først en liten cafe-date med kjæresten og så møtte jeg mamma for å spise middag. Koseliig ♥ Nå er jeg hos Henriette på sleepover, og i morgen kl 10.00 er det klart for trening på Elixia med Madicken. Det blir min andre økt denne uken, og så har jeg pt-time fredag morgen igjen. Er så deilig å være godt i gang! Jeg har en utrolig flink og skjønn PT som lærer meg MASSE, og på mandag snakket vi om at vi skulle begynne å ta litt bilder under øktene våre som jeg kunne lagt ut for dere. Høres det bra ut? :)

23 kommentarer

Siste innlegg