Tannbleking kampanje hos Dentalia

// Sponset behandling

Heihei!

For noen uker siden var jeg på min 3 kontroll for invisalign hos Dentalia. På kontrollene sjekker tannlegen min, Carl-Henrik, at alt står bra til og fungerer som det skal. Jeg får også nye skinner for de to neste månedene, og så er det kontroll + nye skinner igjen osv osv. Anngående invisalign så går alt som det skal, jeg har blitt helt vant til å ha skinner på tennene mine og jeg er rett og slett kjempefornøyd. Synes det er en helt fantastisk måte å regulere tennene helt perfekte på ♥ Etter planen skal jeg være ferdig i slutten av Juli, og jeg har nå hatt invisalign i 4 mnd. I disse fire månedene så har tennene mine blitt dratt fra hverandre for å så senere kunne plasseres i riktig posisjon, så hittils har det naturligvis ikke vært noen forandringer til det bedre. Nå er jeg på skinne nr 8, og allerede på skinne nr 11 skal tennene begynne å flytte seg mot sluttrestulatet mitt. Gleder meg så utrolig mye til det, skal bli kjempegøy å se at tennene bare blir finere og finere :)

Ellers fikk jeg også bleket tennene mine da jeg var hos Dentalia sist, og da fikk jeg testet ut en ny blekemetode de akkurat har fått. Denne blekemetoden går ut på at de fyller blekegele i skinner som settes på dine tenner, og så bruker de en plasma led blekelampe som lyser på tennene dine. Behandlingene foregår i en seanse på 2x 20 minutter, hvor tannlegen kommer inn hvert 5 minutt for å sørge for at alt går fint. Synes denne måten å bleke tennene på var utrolig deilig, for du ligger bare i tannlegestolen i fred og kan feks høre på musikk eller spille på mobilen din i mens blekingen foregår. Det var verken vondt eller ubehagelig, og resultatet blir helt amazing! Her kan dere se mine tenner etter og under blekingen:

Jeg er så heldig at jeg får lov til å gi leserne mine en SUPER pris på denne tannblekingsmetoden. Selve tannblekingen koster ordinært 3500 kr, men man må ha en førstegangskonsultasjon i tilegg før man tar bleking, og den koster ordinært 1190 kr. Dette er for å se at tennene dine ikke har hull og kan blekes. Altså er samlet normal pris 4690 kr. Men dere skal få selve blekingen for kun 1900 kr og sjekken for 600 kr, så da vil da prisen bli totalt 2500 kr. Jeg anbefaler å også ta en NanosealTotal+, som er en emaljeforesegler. Denne lakken påføres på tennene dine etter blekingen, og styrker emaljen og sørger for en optimal beskyttelse etter bleking. Man kan spise og drikke hva man vil etter denne forseglingen uten å være redd for missfarging, men det anbefales uansett å prøve å holde seg unna feks cola, mat med sterke fargestoffer og kaffe de første dagene etter blekingen. Det er lurt i og med at tennene er mest utsatt i tiden rett etter bleking og man vil jo gjerne ikke ødelegge resultatet. NonosealTotal+ fikk jeg selv, og den koster 500 kr. Blekingen holder i 2-5 år og hvis man skulle ønske å utføre en ny behandling for enda hvitere tenner senere, kan man uten skadevirkninger gjøre dette. Også eventuelt hjemmebleking! 

Kampanjen varer fra og med nå til 1. januar og Dentalia holder til i flotte lokaler på Nydalen. Førstegangskonsultasjon kan dere bestille HER og tannblekingen kan dere bestille HER ♥

11 kommentarer
    1. Så fint det ble! Har selv time til å bleke der, men er usikker på om jeg vil gjøre det med laser eller skinner, pris spiller ikke såå stor rolle, jeg vil bare ha det beste resultatet! Så hva synes du var best av laser og skinner? 🙂

    2. Jeg og venninna mi tok tannbleking hos Dentalia i Nydalen, med Carl-Henrik som tannlege når du anbefalte dette sist. Vi merket ikke det gram forskjell på tennene våre, og ble superskuffet. Det samme gjorde venninna mi.

    3. kunne du tatt et nermere og klarer bilde av tennene dine også når du ikke har sminke? vil se om de er sånn aaalt for hvite eller ganske naturlig! tenner ser jo klart mye hvitere ut med solpudder ogsånt;)

    4. Hei, jeg bleket tennene mine hos Dentalia etter anbefaling fra deg i februar. Jeg merket nesten ikke noe forskjell og betalte 2500,- #skuffa
      Det er stor forskjell fra person til person. Kommer helt ann på hvilke tenner du har 🙂

    5. Hadde likt å se deg naturlig. uten påsatt øyenvipper, tatoverte øyenbryn, farget hår og uten blekede tenner. Dumt at bloggere som skal være forbilder for norske jenter skal jukse seg til utseende.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg