-Dreaming-

Åh.. Disse veskene altså. Som de fleste av dere sikkert vet har jeg i lang tid vært en skikkelig veskejente, og har gjennom årene fått samlet opp en fin liten samling av diverse designervesker. Det er rart hvorfor akkurat vesker er den absolutte favoritten, og hvor mye jeg kan crave en fin veske. Det er liksom verken noe annet plagg eller tilbehør som tiltrekker meg så mye som vesker, haha..  Noen av dere kjenner vel igjen følelsen av å endelig ha kjøpt seg en helt perfekt designerveske man har siklet på i evigheter.. Stooor lykkefølelse 🙂 Chanel jumbo flap var mitt siste veskekjøp, og det begynner å nærme seg 1 år siden drømmevesken endelig var i mine hender. Etter det har jeg egentlig ikke hatt noe behov for å kjøpe fler, har liksom følt at jeg nå har nok vesker, hvertfall for en stund. Men de 3 veskene ovenfor er mine absolutte favoritter for øyeblikket! Hadde virkelig ikke gjort noe å ha et eksemplar hver av disse, haha. Kjenner jeg meg selv rett er det nok ikke så altfor lenge til en ny baby har inntatt samlingen, men hvilke av de over det skulle vært, er jeg faktisk ikke sikker på. Synes alle 3 er så sinnsykt fine! Chanel Boy er vel kaaanskje en liten favoritt, men så er jo Chanel veskene så dyre at jeg egentlig ikke hadde hatt samvittighet til å kjøpe enda en. Hmm, ja vi får vel bare se! Er nok uansett en stund til det er aktuelt å kjøpe ny, for jeg må jo befinne meg i et land som har disse butikkene. Men jeg vet jo så godt at når jeg først står i butikken og har muligheten til å få med meg en av disse hjem, er jeg gaaanske så svak.. Om du skulle kjøpt en av disse 3, hvilken hadde det blitt? Og hvilken er din favorittveske av alle der ute?

43 kommentarer
    1. Hei Andrea!
      Jeg lurte på om du kunne skrevet et innlegg på bloggen der du skriver litt om Thailand? Har fått med meg at du reiser dit nå i januar, og jeg og kjæresten min har også nettopp bestilt oss en tur dit da:) Lurte på om du hadde noen tips på hvor man burde bo, hva man burde få gjort før avreise og hva man burde få med seg når man er ankommet paradiset 😀 Hadde satt veldig stor pris på det!
      Stor klem!

    2. Hei Andra, ville bare gi deg et lite tips om at Louise Angelica Riise har en gigantisk samling av alle mulige chanel vesker som hun selger stadig vekk til litt billigere via instagram ofte 🙂 Veskene er i tillegg nesten ikke brukt

    3. Givenchy i svart “slangeskin” var heeelt nydelig ! En kassiker. Og Balenciaga i grått selvfølgelig 🙂

    4. Givenchy helt klart! Åå de er så sinnsykt fine og klassiske! Min favorittveske er kanskje en av de nyeste modellene til Marc Jacobs, eller Celiné veskene er jo også urolig fine (er veldig fan av den du har i svart)

    5. Kunne jeg fått én veske på flekken hadde det vært Chanel 2.55, men siden du har den måtte det vært Givenchy Antigona. P-e-r-f-e-k-s-j-o-n! Begge er jo på den dyrere siden, så den mest sannsynlige veskedrømmen som kommer til å oppfylles i nærmeste framtid er nok Balenciaga City for min del. Du har med andre ord god smak i vesker, Andrea;-)

    6. Jeg har faktisk alle de 3 modellene selv hehh.. Den sorte antihona’en er nok den jeg bruker mest akkurat nå da, ettersom den passer bra til skole👌 For øyeblikket ser jeg på en Birkin i sort med sølv hw😊 Vi får se hva det blir til… Så inrømmer at jeg er en ganske privilegert 17-åring😁

    7. De var fine! Likte best den svarte og matte Givenchy vesken 🙂 Men har ikke du en slik Balenciaga veske i beige allerede, eller tar jeg feil?

    8. Vilde: De jeg la ut bilde av er i semsket skinn! Selv har jeg bare med vanlig skinn, men har fått en greie for de med semsket skinn i det siste.. Synes det er så syyykt kult 😀

    9. Hvis jeg var deg hadde jeg valgt Givenchy vesken, for den har du vel ikke fra før? Du har jo en chanel og en balenciaga fra før 🙂
      Men de var helt nydelige alle sammen! Jeg har desverre ingen designervesker, det har jeg ikke råd til.

    10. Chanel Boy er rå fin!
      Forstår ikke hvorfor folk liker Balenciaga, det ligner på en billig veske man kunne fått kjøpt på Kappahl eller Cubus. Skjønner at den er blitt populær pga kjendiser osv, men den er virkelig ikke fin. Ser billig ut og er den siste designervesken jeg ville hatt.

    11. Skal også snart til Thailand, og lurte på om du kan skrive litt tips om shopping, mat, drinker osv i Bangkok? Og hvilket hotell dere var på, og om det var bra? 🙂

    12. Har selv en stor samling med designer vesker og min neste veske blir en chanrl boy i sort med sølv hw. Synes absolutt du skal gå for en boy selv om du har to stk fra chanel. Fen stiger jo i pris hvert år så det er jo den eneste vesken omtrent som ikke synker! 🙂

    13. Jeg kjenner meg igjen i det å være svak når det gjelder vesker .. Jeg likte veldig godt Givenchy Anchigona <3 Ellers er jeg veldig fan av Michael Kors veskene!

    14. har du sett den Antigonaen til Kylie Jenner?? I grått slange/krokodille mønster, den er heeelt nydelig

    15. Men prisen er avhengig hvilke størrelse man har lyst på. Finnes i 6-8-10- osv …
      Klart drømmevesken <3

    16. Ville nok gått for Chanel Boy i burgunder, synes den er så lekker! Ultimate drømmevesken må vel være Birkin, en jente kan drømme 🙂 Jeg trodde du hadde Balenciaga City jeg? Innbiller meg faktisk at du har to og? 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg