Vinkveld

Fineste jentene mine ♥ I går kveld hadde jeg, Fanny og Henriette en superkoselig vinkveld på Olivia. Det er så utrolig hyggelig stemning der, og egentlig det perfekte stedet å kosedrikke litt. Hadde ikke sett min kjære Fanny siden Afrika, så det var sååå fint å få catchet litt opp igjen. Beklager sen oppdatering i dag, men denne mandagen har virkelig gått altfor fort. Sov hos Henriette til i dag, og dro litt senere på harrytur til sverige. Så var jeg hjemme en times tid før jeg dro på Elixia med broren min! Hadde først PT-time på 50 minutter og så trente jeg og Ulrik i hele 70 minutter til. Var en av de beste øktene på lang tid, koste meg sånn og fikk jobbet hardt. Så nå er havregrøten og proteinshaken i magen, og jeg ligger utslitt i den etterlengtede, deilige sengen min. Skal prøve å legge meg snart, men blir nok litt serietitting først kjenner jeg meg selv rett. Vi snakkes mer i morgen, da har jeg satt av en 5-6 timer til bloggen. Sov godt :)

6 kommentarer

Siste innlegg