DAGENS

Vest fra Riccovero // Genser fra American vintage // Bukse fra Topshop

Hei mine fine ♥

Tusen take for alle søte kommentarer på forrige innlegg, var kjempekoselig å lese 🙂 I går ble det desverre ikke noe oppdateringer, for dagen gikk i et kjør. Dro rett på Bjørknes etter jeg hadde våknet for å fortsette med eksamner til sommeren. Som dere sikkert skjønner skal jeg altså ha undervisning i fagene mine neste år og gå på skole, det tror jeg blir kjempebra! To av fagene skal jeg faktisk ta sammen med Henriette og jeg fikk fikset slik at vi går i samme klasse, så det gleder jeg meg maaasse til. Etter Bjørknes var jeg hjemme en times tid før jeg dro på Pt-time og sååå var det kjærestekos resten av kvelden. I dag skal jeg få tatt en liten økt med Madicken, og mest sansynlig blir det kjærestetid etterpå også. I kveld skal jeg forresten komme med en skikkelig kul konkuransse her på bloggen, så følg med :) Snakkes!

22 kommentarer

Siste innlegg