Gladnyhet

Hei ♥

Tok meg visst bloggfri i helgen jeg, men godt var det jo. Har vært på farten hele helgen, men heldigvis så har jeg jo fått trent endel, vært veldig sosial og fått møtt flere venner og ikke minst kost meg med kjæresten. Hvordan har helgen deres vært? ♥ I morgen er forresten en veldig spennende dag, for jeg har nemlig fått meg jobb! Døgnrytmen min har vært helt på trynet den siste uken, så jeg kommer nå til å jobbe til ca den tiden på dagen jeg har pleid å stå opp. Herregud.. Det blir BRA. Til dere som lurer så har jeg fått jobb på en barneskole i nærområdet, og denne siste skoleuken før jul kommer jeg til å være assistent og så skal jeg jobbe som vikar når ferien er over. Tror faktisk dette er en perfekt jobb for meg, for jeg elsker jo barn. Men samtidig så ser jeg at det sikkert kan være veldig krevende til tider med vanskelige elever, men det skal jeg nok få til! Så ja, etter Thailand blir hverdagen min ganske annerledes. Da er det faktisk skole hver eneste dag, og så skal jeg jobbe hvertfall hver mandag og onsdag. De dagene starter jeg ikke før 17.15 på skolen, så da passet det jo fint med en 8-14 jobb før skole. Gleder meg faktisk veldig til å få en litt travel hverdag, med ting å gå til. Å være blogger på fulltid kan bli litt kjedelig, så dette skal bli morsomt! I kveld står kjærestetid på planen, hvor vi skal lage thaimat til middag og kose oss skikkelig. Mamma og Pappa er i tyskland, så skal love dere jeg nyter å være home alone :)

23 kommentarer
    1. Så flott at du har fått deg en ordentlig jobb! Blir nokk enklere å få døgnrytmen osv på plass 🙂 Lykke til!

    2. du poserer alltid sånn på alle bildene dine… Tar deg i håret og ser ser til siden og holder hånda ved skuldra/håret… seriøst finn på noe nytt, ser ut som du poster samme bilder hele tiden

    3. Så gøy, gratulerer med jobb <3
      Lurte bare på om du kunne hjelpe meg med den ting.... Har du noen råd for hvordan man skal klare seg gjennom den første tiden med skikkelig kjærlighetssorg? Ble slutt mellom meg og kjæresten etter 4 år sammen forrige uke, og jeg er fortsatt så utrolig nedfor.... Vet at du har gått gjennom typ det samme med Axel... Trenger virkelig et godt råd fra en som vet hva de snakker om 🙁
      Tusen takk <3

    4. Så flott :))
      Lurte på om du har noe tysk i deg? Tenker på etternavnet ditt, virker litt germansk.(Kan man si det?)
      Haha, uansett. :))

    5. Gratulerer med ny jobb! Jobbet som lærervikar selv for to år siden og skal innrømme at det er utrolig krevene. Var ikke før sommerferien kom at jeg faktisk innså hvor utmattet jeg var etter å ha jobbet to jobber i en 4 måneders periode. Men på en annen side så er det fantastisk lærerikt og man møter noen utrolig søte og gode barn! Masse lykke til! 🙂

    6. Hei! Lurer på om du kan skrive et innlegg om hva du mener om pelsproduksjon i forhold til andre produksjoner- gris, ku, hundeavl osv. Lurer veldig på hva du mener om det og om du har sett videoen på NRK- Pels. Håper du vurderer dette da det er et SKIKKELIG brennpunkt nå for tida. Ha en fin dag 🙂

    7. Hei:)
      Når kommer svarene på spm-runden som du skulle ha på video? Har ventet og gledet meg til den sååå lenge nå 🙁

    8. Vesken er en prada saffiano double zip, for du som lurte oppi her 🙂 ligger på omkring 20 – 25 000,-. Har en selv, og den er sååå mye finere enn hva disse lusne bildene fremstiller.

    9. Mener du at du passer til å jobbe som en vikar på skole? Og at jobben passer deg kjempe godt fordi du elsker barn? Kunne du tenke deg å bli lærer i utgangspunktet? Husk at den jobben er viktigere enn å elske barn. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg