Første dag på jobb

Heii! 

I dag var min første dag på jobb, og jeg var assistent i 1.klasse hele dagen. Herregud så små og nydelige.. Alle ville jo bare kose, sitte på fanget, holde hender osv- haha. Koste meg virkelig såå masse i dag, og gleder meg skikkelig til å jobbe hver dag resten av uken. I morgen skal jeg også være hos 1.klasse, men da i en annen klasse enn den jeg var hos i dag. Føler meg heldig som får starte med de minste ♥ Ellers kom jeg nettop hjem og har veeldig lyst til å få til en treningsøkt i dag.. Pt-en min har nemlig tatt seg juleferie og jeg drar til Thailand før hun er tilbake, så det betyr at vi ikke får trent sammen på en mnd. Er så vant til å måtte tvinge meg selv på trening fordi vi har avtale, uansett om jeg har lyst eller ikke.. Ikke minst at hun presser meg sånn, så jeg får trent enda hardere enn jeg kanskje egentlig hadde gjort alene. Håper jeg klarer å komme meg på treningssenteret selvom jeg ikke må nå resten av desember også, for det er så godt å være inne i en god rutine. Har trent flere ganger i uken + sunt kosthold i sånn 6 uker nå, så nå må jeg jo bare fortsette! Begynner jo å merke at jeg både blir sterkere i kroppen og ikke minst allerede litt mer markert enn da jeg startet. Det er jo så gøy 🙂 Velvel, vi får se hva det blir til.. Nå skal jeg slappe av litt og muligens ta en liten powernap. Sov bare 5 timer i natt, så kan si jeg er ganske så trøtt, haha. Vi snakkes senere! 

37 kommentarer

Siste innlegg