Bittelile julaften

Blusen min finner dere HER (adlink)

*Smelt*.. Har ikke jeg verdens søteste hund, så vet ikke jeg altså. I dag er det bittelille julaften dere, hvor sykt er ikke det?! Har helt glemt at det er desember jeg, har rett og slett bare tenkt og levd som at det er en hvilken som helst mnd. Dagene går så sinnsykt fort, og nå er det bare to dager til jul. Om et par timer reiser vi avgårde til Sverige, for det er der vi skal tilbringe julen i år. Mormor og morfar er så gamle nå at de ikke får kommet til Oslo, så da drar vi selvfølgelig til Sverige for å få være med dem. Gleder meg så utroolig mye til julestemning og kos med de jeg er glad i ♥ Julaften har alltid for meg vært den beste dagen i året, til tross for at jeg nå som jeg er eldre naturligvis ikke lenger gleder meg så mye som da jeg var liten. Da gikk jo dagene før jul sååå sakte, og natt til julaften våknet jeg alltid flere ganger på natten og håååpet at det var morgen. Og latet selvfølgelig som at jeg sov da mamma og pappa hang julestrømpen på døren min, for å så liste meg bort når de hadde gått og sniktitte litt på hva som lå der. Haha, gode minner.. Ikke minst all den ventetiden før kvelden eeeendelig kom og jeg kunne få åpne pakkene mine. Nei dere, julen er magisk. Spesielt for de små.. Gleder meg sånn til å gi mine fremtidige barn verdens beste jul 🙂 Ellers må alle huske å være så greie som mulig i julen, og ikke minst bli takknemmelig for det dere får. Vi er heldige som i det heletatt har et tak å være under på julaften og masse deilig julemat på bordet. Det er faktisk ikke en selvfølge for alle.. Vi snakkes senere dere, goood jul og stor klem fra meg!

17 kommentarer
    1. haha ler meg ihjel. Av alle personer her i Norge er ikke du rette personen til å begynne med “vi må være takknemmelig, ikke alle har tak over hodet” osv. Hva vet liksom du om å ha lite penger? De siste setningene på dette innlegget er bare noe du sier for å føle deg bedre for alle veskene du har brukt flere titalls tusen på!
      “det er faktisk ikke en selvfølge for alle”…noshit sherlock, men vi alle vet at det er en ganske så basic selvfølge for deg:)

    2. Anonym: er det ikke hyggelig at hun i det hele tatt fremmer et bra budskap da, for barn og unge i Norge som ofte tar gaver for gitt og som den største selvfølge? Ler meg ihjel av DEG.
      Synes det er fint at du minner oss på det jeg, Andrea:-)

    3. Uff blir oppgitt! Man kan tydeligvis ikke gjøre noe bra lenger. Overse de latterlige kommentarene og vær sterk.
      Ønsker deg en riktig God Jul<3

    4. god jul og godt nyttår! Elsker bloggen din og deg! Du virker som en utrolig hyggelig og fin person❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg