GOOOD JUL

Jakke HER // Topp HER // Skjørt HER (annonselenker)

Hei alle mine fine! Nå er det under to timer igjen av julaften, og for min del har dagen hvertfall vært fantastisk koselig. Det har vært julestrømpe, tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen, ribbe, familiekos og pakkeåpning. Finnes ingen koseligere dag enn julaften, og dagen slår heller aldri feil. Jeg håper dere også har hatt en fantastisk kveld og kost dere ♥ Vi skal bli her i Sverige til 2. juledag og ta livet helt med ro. Er så deilig å være på hytta med hele familien, bare spise masse god mat, ha hyggelige samtaler og spille spill. Som jeg har sagt før så finnes det ikke et sted jeg slapper av mer enn når jeg kommer hit 🙂 Nå må jeg legge fra meg maccen og få tilbragt de siste julaften timene med verdens beste familie. Håper dere koser dere masse alle sammen, så snakkes vi i morgen. Juleklem!

13 kommentarer
    1. Ha en god jul på hytta 🙂 selv har jeg noen timer igjen på nattevakt før jeg cruiser hjem til senga. Klager ikke da, tror aldri jeg hadde greid å blogge. Får jo nesten ikke fritid, må jo tenke blogg hele tiden

    2. Nå som pelsdyropdrett er et så aktuelt tema lurer jeg på hva dine tanker rundt det er? Intrykket du gir via bloggen er jo at du er utrolig glad i dyr, men samtidig velger du å bruke pels. Jeg tenker egentlig litt generelt, hva du synes om det og hvorfor du velger å bruke det, samtidig som jeg lurer på hva broren din synes om det, med tanke på hans motstand mot det. Håper du tar deg tid til å svare 🙂

    3. Så fin du er! Elsker skjørtet <3 Hvilken størrelse har du i den stramme crop toppen? Har lyst til å bestille 🙂

    4. Hei Andrea, du tar utrolig fine bilder! Lurer på hvilke innstillinger du bruker på kamera når du tar bilder ute i snøen? Jeg bruker Canon eos 1200D! Setter pris på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg