GODT NYTTÅR

Nye, flotte negler som alltid av verdens beste Lashes by Kasja

Woopsi, ble litt mye tits her men dere får nesten holde ut med det for denne gangen! Ovenfor ser dere litt bilder fra min lille nyttårsfeiring med kjæresten ♥ Jeg drar til Thailand i morgen tidlig, så for min del var null fest og bare litt kjærestehygg på planen i kveld. Høres lite fristende ut å være hangover på en 12 timers flytid for å si det sånn, haha. Vi spiste på Tabibito som har blitt vår nye favoritt resturant, her har de helt insane god asiatisk mat. Synes det var en perfekt og deilig slutt på året med verdens beste 🙂 Nå skal jeg pakke ferdig, lage ny spilleliste og så hoppe til sengs, for det er tidlig opp i morgen. At jeg er på vei til Thailand om 12 timer er ganske så surrealistisk å tenke på.. Klarer ikke helt å få det til å synke inn, haha. Men guri som jeg gleder meg! Ellers håper jeg alle har en fantastisk kveld og ønsker dere et godt nytt år. Vi snakkes i Thailand! God klem til dere. 

40 kommentarer

Siste innlegg