Phuket dag 2

Lokal tid i Thailand: 19.34

Hei dere!

Ah.. I dag er jeg SÅ trøtt. Dumme meg lå å spillte jellysplash til klokken var halv 6 på morningen, noe som resulterte i kun 3 timers søvn. Har jeg egentlig noensinne nevnt her på bloggen hvor avhengig jeg er av jellysplash? For dere som ikke vet det, så er det altså et spill på mobilen, haha. Jeg er en selverklært jellysplash mester, og er på level 360 med 3 stjerner i nesten alle leveler… Hahaha. OM jeg har brukt mye tid på jellysplash? Ja!! Tror jeg har spilt det ganske så fast i et år nå. Er på tide å bytte det ut med noe annet snart, men det er liksom det eneste spillet jeg ikke har blitt lei av. Men ja, tilbake til at jeg er trøtt. Siden det kun ble 3 timers søvn i natt, så resulterte det også i at det ble soling ved hotellbassenget i dag. Vi lå der i mange timer og de gikk heldigvis fort siden jeg har begynt på en ny bok!

Ellers fikk jeg boostet brunfargen ganske så bra i dag, så gleder meg til at jeg snart er skikkelig brun. Er noe med meg og brunfarge altså, liker litt for godt å være brun året rundt. MEN! Har faktisk glemt å fortelle dere at kroppen min ikke har sett sol siden jeg var i Afrika, altså på 2 mnd. Jeg hadde et løfte med meg selv om å ta null solarium frem til Thailand, og jeg klarte faktisk å holde det også. Følte at huden min trengte en liten pause fra sol siden jeg har reist så mye det siste året 🙂 Nå skal vi straks spise middag, selvom det for min del frister mest å legge meg for å sove litt… Så vidt jeg klarer å holde øynene åpne, haha. Her har dere noen bilder fra i stad:

Lunch!

Ahhh, ingenting er bedre enn pizza med smeltet ost i skorpen ♥

Riiiik! Haha neida, dette tilsvarer faktisk ikke en hundrelapp engang. Slik ser baht ut da, for dere som ikke visste det.. Det er Thailand sin valuta 🙂

Brur ♥

Her har dere dagens details:

Overdel fra Brandy Melville // Shorts fra Nastygal // Klokke fra MK

Vi snakkes mer i morgen, for etter middag skal jeg rett i sengs så jeg får sovet ordentlig ut. Tusen takk for alle tips på forrige innlegg forresten, dere er best!

16 kommentarer

Siste innlegg