YESTERDAY

Lokal tid i Thailand: 15.09

Topp fra Tobi // Shorts fra Runway dreamz // Clutch fra Miss Selfridge

Her har dere noen bilder fra i går! Skulle egentlig legge de ut i går kveld, men i det jeg begynte å blogge så klarte jeg ikke holde øynene åpne engang- haha.. Så da ble det drømmeland istedet 🙂 I dag er det overskyet her som i går, bare at i dag var det null solglimt. Er så kjipt med dårlig vær når man er i THAILAND. Er faktisk ikke spådd sol før mandag, men krysser alle fingre for at det er feil. Til tross for null sol, lå jeg uansett ute noen timer og leste bok. Det er jo så varmt og godt her, så det er deilig å ligge ute uansett. Hva vi skal i dag vet jeg ikke enda, men muligens blir det vel litt shopping. Ellers var det hyggelig å høre at dere likte videobloggen, skal prøve å få til hvertfall en til før vi drar hjem ♥ Snakkes etterpå!

22 kommentarer
    1. Så kjedelig at dere har overskyet. Er selv i Thailand, men i pattaya og her er det skyfritt 🙂 håper solen snart kommer frem hos dere og! Ha en forsatt fin ferie Andrea <3

    2. Hei!
      Jeg og kjæresten vurderer å reise til GC i påsken, men er så usikker på hvor vi bør bo.. Anbefaler du Puerto Rico, Meloneras eller Amadores? Eller er det andre steder du vil anbefale? 🙂 Vet at du har vært der veldig mye, så derfor håper jeg at du kan komme med noen tips!

    3. dere spiser jo bare mat som dere er vant til her i norge jo! Thailand har sååå mye god mat å by på, så går dere å spiser på hard rock cafe, spiser pizza og mozzarella m/ tomat???

    4. Tirill: Helt enig med deg! De er jo typiske “turister” i Thailand. og utlandet generelt.. Mye mer stil å spise maten som tilhører kulturen når man først er i utlandet, Thailands mat er jo helt nydelig!

    5. så uventa og gøy med video! Du er kjempesøt og har en fin stemme 🙂 stråler gjør du!
      Kanskje dere burde planlegge å utflukter, se kulturen og gjøre forskjellige aktiviteter de dagene hvor det er dårligere vær? Så kan dere slikke sol da sola står på skikkelig 😀

    6. Det første jeg tenkte når jeg så det nederste bildet var: “HEMMELIG REKLAME FOR BURGER KING!” Haha, så random jeg er! Du ser uansett smashing ut :*

    7. Hei! Jeg leser på siden din her at du har reist til Paris. Kunne du tenke deg å dele dine Paris-erfaringer med VisitParis.no gjennom et lite intervju? Send meg en mail! Beste hilsener Beate.

    8. NAM! Capresesalat er så godt!! Er det pesto som er oppå der? Er vant til balsamico, men hadde vært gøy å prøvd noe nytt! 🙂

    9. Hei, Andrea!
      hva tenker du om at det nå finnes bevis for at Caroline Berg Eriksen og ektemannen har skrevet kommentarer i falskt navn på begges blogg? (carolinebergeriksen og suntvett)
      Her utgir de seg for å være leger, ernæringsfysiologer blant annet, går løs på leserne og forsvarer seg selv.
      Har du selv skrevet kommentarer fra andre nick for å forsvare deg selv noen gang?
      Bevis finnes på kvinneguiden forum, under rampelyset/ fotballfrue kritikk

    10. Hei Andrea 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg