UPDATE

Lokal tid i Thailand: 23.35

Topp fra Tobi // Shorts fra Runwaydreamz // Ring fra Ysl

Hei dere! Har visst tatt meg litt fri fra bloggen jeg, haha. Til tross for at jeg er helt falleferdig nå, så hadde jeg ikke samvittighet til å la det gå enda en dag uten oppdatering. Vi har det helt fantastisk her nede, og i dag tok vi longtail til en helt sinnsykt fin strand som het Freedom beach. Livet nytes til det fulleste, og det at vi skal hjem om 6 dager til kalde Norge vil jeg helst ikke tenke på engang.. Kunne lett blitt her en mnd til! Nå skal jeg straks sove, men før det så må jeg bare få med meg hva som skjer i Paris. Har fulgt med hyppig det siste døgnet, og spesielt nå de siste timene. Siste nytt er jo at terroristbrødrene nå er blitt drept, men mer enn det får vi ikke vite enda. Synes det som har hendt er helt grusomt og trist, jeg føler virkelig med Frankrike i disse dagene.. 🙁 Ellers må alle huske at de aller, aller fleste muslimer synes dette er en forferdelig hendelse som de ikke støtter, akkurat som resten av oss. Og terroristene som gjorde dette er ikke vanlige muslimer- de er ekstremister, akkurat som IS. Det er så utrolig viktig å ikke dra alle under en kam ♥ Klem til dere, så snakkes vi mer i morgen!

34 kommentarer
    1. Tusen takk Andrea, dette var virkelig hyggelig av deg<3!! Seriøst, føler at muslimene virkelig blir dratt under en og samme kam, og det er utrolig trist med tanke på at mange av oss prøver så godt vi kan å fremstå som gode mennesker. Det er vanskelig. Det er ikke lenge siden tragedien i Peshawar, i Pakistan - Men det var ingen bloggere som tok opp det.. det synes jeg er litt leit - i og med at dette var mord av over 100 uskyldige barn. Hvordan kan man si at muslimer er terrorister, da det faktisk var muslimer som drepte muslimske barn? Det er en forskjell. Nettopp det at de som dreper, de er ikke ordentlig muslimer. Mangel på kunnskaper om hverandre sin tro har ført til så mye hat. Jeg blir virkelig lei meg. Det skjærer i meg enda etter alt som skjer/skjedde i Palestina, i Syria og i Afrika.

    2. du er en veldig god blogger fortiden! elsker deg så masse og håper jeg får møtt deg en dag! da skal jeg spørre om autograf og bilde 😀 <3

    3. utrolig bra sagt det du sier, kunne ikke vært mere enig. men må bare tilføye at jeg håper at det nederste bilde er tatt i en rar vinkel fordi der så du virkelig sykelig tynn ut. du ser vanlighvis ikke slik ut så håper og tror at det bare er vinklingen. kos deg masse vidre i thailand !

    4. Andrea fra bunnen av mitt hjerte, jeg bor i Spania Madrid nær den store moskeen, aldri i livet du lage kommentarer på bloggen sin om væpnet, terrorisme eller religiøse ideologier hendelser, gir dette opphav til en rekke ytterligere kommentarer som kan ha utilsiktede konsekvenser mot deg. Hvis du oppdager at kommentarer er rasistisk eller voldelig, anbefaler jeg å slette dette innlegget.

    5. Bra at du som blogger udtaler dig på den måde. Du er et forbillede for mange og kan sikkert påvirke en hel del

    6. Hvor har du kjøpt, og hvilken str har du i shortsen din? Skal bestille selv, men er litt usikker på str. :*

    7. ble så glad når jeg leste dette innlegget! Er så godt å se hvilket syn du har på andre mennesker og religioner. Er veldig viktig å huske at alle muslimer er ikke lik, man kan ikke dømme alle muslimer bare fordi noen er terrorister ol. Du er så god i sjelen❤️

    8. Så utrolig flott det du skriver om islam! Dette er ikke muslimer, de misbruker Allahs ord. Det er helt forferdelig og bringer skam for muslimer. Tusen takk!

    9. Så bra du tar opp dette med å ikke dra alle under en kam! Helt sant at de ikke er vanlige muslimer. Kos deg videre, Andrea:-)

    10. veldig fint av deg at du faktisk tar deg bryet til å si noe om saken og at man ikke skal dra alle under en kam, er mange som blir inspirert av deg så er supert at du bruker stemmen din til noe som dette 🙂 stor respekt

    11. Av og til får jeg litt dårlig samvittighet av å lese bloggen din. Du skjønner, jeg har blogg selv også, og vet hvor demotiverende og kjedelig det er å skrive lange innlegg, ta gode bilder og rett og slett bruke masse tid på bloggen uten at du føler du får noe igjen for det. Det å se at lesertallet er ganske bra, mens bare en liten brøkdel legger igjen fine kommentarer. DET er kjedelig det.
      Jeg satt å tenkte over detta da jeg leste nå, og så fikk det meg til å tenke over hvor mye du egentlig fortjener å få igjen ettersom at bloggen din faktisk er ganske bra. Det gjør litt vondt å se at du får så mange stygge kommentarer som du absolutt ikke fortjener. Derfor håper jeg denne kommentaren kan hjelpe litt på motivasjonen 🙂
      Du virker som ei kjempe hyggelig jente som er utrolig sterk på fysisk og psykisk, men samtidig har du også bena godt plantet på jorda. Du er også kjempe pen, og jeg ville lett blitt bedre kjent med deg om jeg kunne fått muligheten 🙂 Håper du får en kjempe fin søndagskveld, og at du står på videre med bloggingen – for dette er noe du virkelig får til.

    12. Linn Therese. Er det en grunn til ar du skriver samme tekst til alle på topplisten eller?
      Du vet folk leser kommentarene på flere bloggere? Blir litt flau på dine vegne her. Ikke det at du skriver noe stygt eller noe men ser veldig smiskete ut

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg