En dag med bare morro!

Lokal tid i Thailand: 18.36

Åhhhh.. Ettermiddagen i dag gikk til 3 timers ziplining, og gud så gøy det var! Og ikke minst varmt, slitsomt og skummelt.. Haha. Hadde faktisk ikke trodd det skulle være så fysisk utmattende som det var, med masse gåing i oppoverbakker i jungelen. Sier meg fornøyd med dagens litt annerledes treningsøkt 🙂 Det var hele 25 taubaner, 3 hengebroer + 2 frie fall med tau rett ned 20 og 40 meter. Hjertet og adrenalinet var i hundre heletiden, og vi var skikkelig slitne da vi var ferdige. Ble helt sjokkert over at dette liksom var for folk fra 4-80 år, det var jo nesten for skummelt for meg, haha.. Tror mamma og pappa er glade for at de ikke ble med, for det var ikke barnemat for å si det sånn. Men det var absolutt en super opplevelse og kjempegøy, så det anbefales til alle som får mulighet til å gjøre det en gang ♥ Nå er jeg ganske død, og kommer meg forhåpentligvis tidlig til sengs. Klokken 07.00 i morgen tidlig er det klart for avreise til Phi-Phi øyene, hvor jeg feiret bursdagen min for et år siden med kjæresten. Det er sååå vakkert der, så jeg gleder meg skikkelig til å komme tilbake! 

Noen som har prøvd ziplining? Hva synes dere?

9 kommentarer
    1. andrea! hvordan får du bildene dine så fine? hva er trikset? 😀 hehe. åå vanskelig å forklare hva jeg er ute etter, men liksom, hvordab blir de så “rene” og ikke slik at alle detaljer viser liksom? bildene dine er liksom litt softe, men samtidig veldig klare?! utrolig fine! er det pga objektiv? har det så mye og si eller blor bildene dine slik med standardobjektivet også? hadde satt utrolig stor pris på om du svarte <3 elsker bloggen din

    2. jeg har. I Chiangmay(?) Skrev det sikkert feil. Flight of the gibbon het det. Mye større der. HELT SYKT!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg