Bildedryss: Koh Phi Phi

Lokal tid i Thailand: 02.33

Hahaha.. Nei frøken Badendyck klarte ikke å gå fra disse nusselige løshundene uten å gi dem litt kylling til lunsj! Jeg får så vondt av løshunder, for hunder er verdens mest fantastiske dyr og jeg synes hver og en på denne jordkloden fortjener det beste livet de kan få. Fikk så lyst til å redde alle sammen og ta de med hjem ♥

Klare for en times speedboat tur til Phi Phi! Lite visste vi hvor gjennomvåte vi kom til å være da turen endelig var over.. Haha. 

Seee så fint vann! Thailand har virkelig det sykeste vannet. Og på bildet over ser dere en 500 meter lang grotte 🙂

Maya Bay, kjent fra filmen “The Beach” med Leonardo Dicaprio.

Stoppet innom for å slenge litt bananer til de ville apene! Masse aper over alt i Thailand. Illusjonen min om at aper var noen nusselige og snille dyr man kunne klappe ble knust i tusen biter forrige Thailandtur da vi stoppet innom monkey beach. Disse apene er ONDE hahaha.. De er kjempesinte og hvis du har en banan i hånden freser den til deg og løper etter deg, helt til du har kastet den fra deg. Ble ikke noe apekos på meg, nei.. Menmen, så er de jo ville dyr da så det er vel egentlig forståelig. Veldig kule skapninger er de da!

Siste stopp: Bamboo Island. Var ganske OK der som dere ser på bildene over, hoho.. Her ble det 2 timers avslappning før det bar hjemover. Turen totalt fra vi dro til vi var hjemme tok 12 timer, så jeg kan si jeg er passe sliten akkurat nå. Vi fikk også skvist inn 40 minutters snorkling på dypet ved et korallrev, og det var litt av en opplvelelse. Så mange fantastiske fisker i all verdens farger som krydde rundt oss. Vi fikk loff vi kunne mate de med, og de spiste fra hånden min- det var gøy! Innrømmer at jeg tittet bak meg etter hai sånn ca hvert 10 sekund, for jeg har tidenes haiskrekk. At jeg i det heletatt svømte rundt i en halvtimes tid midt på havet i Thailand gir jeg meg selv en klapp på skulderen for 🙂 Synes havet er så utrolig spennende, det er på en måte en helt ny verden der. Jeg scubadivet jo i Kypros for et par år siden på 10 meters dyp, og det var helt sinnsykt. Kunne virkelig tenkt meg dykkelappen!! Er så mye fantastisk å se og oppleve ute i verden.. Er litt rart hvordan jeg ofte kunne tenkt meg å vært et sånt type “naturmenneske” som gjør masse ekstremsport og opplever verden, dropper sminken og driter i hva jeg har på meg. Jeg hadde faktisk ikke hatt noe i mot å hoppe fallskjerm hver eneste dag til jeg dør, haha… Gleder meg sånn til neste gang ♥ Vi snakkes i morgen, nå er klokken altfor mye!  Sov godt når den tid kommer for dere 🙂

35 kommentarer
    1. fyfaen Andrea, jeg digger deg! Du virker som en helt utrlig kul og fin person og ekstremt pen!😄elsker bloggen din, og du tar utrolig nydelige bilder!❤️❤️klem m

    2. Nå har du jo vært i Thailand to ganger, og jeg vurderer å bestille en tur dit til sommeren. Det står egentlig mellom Krabi og Phuket, og jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge :/ Hvor syns du det har vært best, og hvor anbefaler du?

    3. Veldig fine bilder 🙂 Kjæresten min og jeg skal til Phuket neste måned og lurer på om du kan skrive et innlegg om hva som er verdt å oppleve når vi er der. Og, den turen til Koh Phi Phi, er det noe man “melder” seg på som dagstur? Håååper på svar 🙂

    4. Å, de hundene. Så utrolig søte. Enig med deg. De fortjener bedre. Leste om deg på en oversikt over bloggere og hva de tjener. Du er “bare” 19 år og tjener såpass bra. Flink er du. Utrolig bra jobba!

    5. Noen ganger er det slike ting som får livet så sykt spennende! Jeg misunner deg for alt dette, og fikk utrolig lyst til å dra på en slik tur selv.. Take me there!

    6. Hey, I have eyebrows that I have to color every month and every morning with a pencil and I am very tired of it, I saw that you tattooed them on permanent and they look very good. I really want to do that to be done with it, but they cant look like tattos or fake like I have seen online. So how did you do it, how much was it and did it hurt??
      I am norwegian by the way, but have an american computer now and so hard without all the letters.
      Would really appriciate answer.

    7. Hei
      Jeg annbefaler deg virkelig å ta dykkerlappen, er en opplevelse som er helt fantastisk. jeg er selv 18 år og tok dykker sertifikatet da jeg var 16 angrer ikke et sekund!! send meg gjerne en epost om du ønsker litt informasjon 🙂
      instagram: mjelde97
      Sunniva

    8. Å, så mange fine bilder! Ser ut som en fantastisk dag 🙂 Samboeren min og meg planlegger å dra til Thailand på vår neste reise, så det er kjempemorsomt å følge deg på turen <3

    9. Så herlig og nydelig! kos deg masse med familien din!! jeg lurte på om du fortsatt hadde sunt kosthold, og om du kunne legge ut litt mer om det og sunne mattips? trenger motivasjon, og jeg var det da du blogget om det:D

    10. Snilt å gi løshunder mat. 🙂 Men du må ikke gi de mat på F. Fugl, fisk og får er mat de IKKE må ha!

    11. Fine bilder men du er vell klar over at man ikke skal gi hunder kylling?
      det er ikke bra for hunder å spise det, du som hundeeier til 2 små tasser burde da vite dette.
      Fugl, Fisk og Får er mat man IKKE skal gi til små eller store voffser

    12. Synes det er rart at dere sier det ikke er bra med kylling for hunder, har nettopp gått på valpekurs og der fikk vi beskjed om at det var bra med kyling osv. Og i og med at stortsett alt hundefor inneholder kylling burde vell det gå bra.
      Fine bilder , er i thailand selv akkuratt nå ! Er så deilig 😀

    13. Dette var et veldig kjekt innlegg, du blogger mye bedre nå selvom det ikke er hver dag. Du er snill som gir løshundene mat, får så lyst til å hjelpe selv. Det er så vanskelig å godta at ikke alle har det like bra som oss. Alle er ikke like heldig enten det er dyr eller mennesker. Ha en fin dag videre

    14. Hei Carl 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg