GRATULERER MED DAGEN ♥

Verdens beste Fanny har bursdag i dag, og fyller hele 20 år! Herreguud, vi to var jo nettopp to små fjortisser på 15 år. Er det en person dere husker fra mine første bloggår så er det vel kanskje Fanny? Life as bassaene videobloggene og alt tullet vi drev med på ungsomsskolen.. Savner ofte de tidene- da vi var bloggbassaene, gikk i klasse sammen og var som to dråper vann ♥ Er det en som fortjener sitt eget blogginnlegg så er det deffinitivt denne jenta, for hun er jeg så ubeskrivelig glad i og takknemmelig for å ha som bestevenn. Vi er skummelt like og har det alltid så koselig sammen. Jeg tror faktisk jeg kunne vært med Fanny hver dag for resten av livet uten å bli det minste lei av henne eller irritert, haha. Jeg skal ikke lage et langt klisseinnlegg om hvor høyt jeg elsker Fanny (hoho), men jeg vil avslutte med å dele hennes første youtubecover noensinne av “The days” med Avicii. Hun er et helt sinnsykt talent innenfor sang, og jeg er verdens stolteste bestevenn!

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN BASSESUSSEN!! Jeg gleder meg så sinnsykt mye til vi skal feire 20 års dagen vår til helgen og jeg er utrolig glad i deg ♥♥♥

9 kommentarer

Siste innlegg