◊♥◊♥◊♥◊♥◊♥◊

Så hyggelig at dere likte forrige innlegg og allerede har kommet med så mange kommentarer, det gjør meg glad! Dessuten er det jo ganske interessant å lese det dere skriver også, for på den måten blir jeg jo hvertfall litt bedre kjent med dere og livet deres. Kommer til å bli skikkelig vanskelig å bare velge ut noen, for jeg vil jo helst svare og hjelpe alle.. Tenker at innlegget kommer på fredag, for da har jeg fri fra skolen + at da regner jeg de fleste har rukket å få muligheten til å kommentere 🙂 I dag har det vært skole for min del, og i morgen er det en skikkelig kjip dag på skolen. Jeg har først geografi fra 9.00-12.00 og så er det matte igjen kl 17.00-20.00. Mellom det er det da altså fri, men uansett litt dritt å dra frem og tilbake til skolen to ganger. Heldigvis går jeg i klasse med Henri i begge fagene, så da skal vi trene og kose oss timene før det er skole igjen. Ellers går skolen veldig greit, nå har jeg jo gått på Bjørknes i to dager allerede! Merker det virkelig er noe heeelt annet enn vgs. I timene på Bjørknes er det full fokus på læreren, alle noterer i mens læreren snakker, 100% arbeidsro og null tøys. Men så er jo ikke det rart heller da, alle har jo betalt for å være der og ønsker å få eller forbedre en karakter. Det sier vel seg selv at man ikke kaster bort de pengene og ikke minst tiden på å sitte på facebook eller skravle med veninnen sin. Jeg er hvertfall veldig fornøyd, synes jeg lærer mye og at lærerne er veldig flinke. Men nå skal jeg legge meg.. Øynene klarer så vidt å holde seg oppe og jeg skal på skolen tidlig i morgen. Ville egentlig bare si natta og være en flink blogger som oppdaterer 2 ganger på en dag, hihi. Vi snakkes ♥

21 kommentarer

Siste innlegg