WIERDO

Haha, kom på noe litt lol.. Vi bloggere har automatisk sånn at uansett humør eller form, poser vi eller smiler alltid på bilder. Egentlig er formen min litt bedre beskrevet i de to første bildene, men så blir det liksom sånne bilder som det nederste her uansett jeg legger ut. Derfor tenkte jeg å by på den ordentlige Andrea i kveld, for nå er jeg DØD. Kom hjem halv 9, og dro hjemme fra 9.15. Har jo hatt den dumme skoledagen jeg snakket om i går, hvor det både er morgenundervisning og kveldsundervisning på samme dag. Men det er virkelig verdt det, for siden jeg byttet til morgentimen jeg har i dag så har jeg fri på fredager (for det er da den timen egentlig skulle vært). Det betyr langhelg hver uke, og det er deilig! Merker skolen sliter meg skikkelig ut, så da er det viktig å få tid til gode blogginnlegg i helgen. Ellers har jeg også fått trent i 2 timer i dag med Henriette, så skal si jeg er ganske fornøyd med dagens innsats 😀 Før jeg sier god natt må jeg bare vise dere noe litt funny.. Jeg vet ikke om dette bare er meg som gjør det her, men i det jeg åpnet photobooth så la jeg merke til hvor utrolig RART jeg lener meg i hånden min når jeg er på pcen. Har gjort det i flere år, men hadde helt glemt det og tenker ikke over at jeg gjør det selv. Her kan dere se synet jeg møtte:

Haha, LOL. Det ser så jævlig rart ut! Pliiis si jeg ikke er alene om å sitte sånn 🙁 God natt mine venner, vi snakkes i morgen ♥

31 kommentarer

Siste innlegg