20 år!!!

Vi hadde leid en loftsuite på Oslo’s fineste hotell for å feire 20 års dagen vår: First Hotel Grims grenka! Grims grenka ligger i kvadraturen bak rådhuset, er et dødskult hotell med helt perfekte rom! Spesielt suitene er helt fantastiske. Vår passet perfekt til vors, og var et ganske “sexy rom” som hvor fargene gikk i rødt og svart. Hotellbursdag må være noe av det smarteste jeg har funnet på, tviler ikke på at det blir det samme igjen til neste år. Falt veeldig godt i smak hos både gjestene og bursdagsbarna ♥

SKÅÅÅL!

Glade bursdagsbarn ♥

Fine Madicken ♥ Kjolen min finner dere HER (adlink). Ikke sant den er helt fantastisk? Jeg ELSKER den.

♥♥♥♥

Jeg hadde verdens beste bursdag i går, og vi holdt på i hele 12 timer før vi tok kvelden.. Haha. Var helt fantastisk selskap av en haug med gode venner og vorset var såå hyggelig! Når man har bursdag er det naturligvis lett å stresse litt over at alle har det bra og at du får snakket med alle, men jeg tror det gikk veldig bra 🙂 Tusen takk til alle som gjorde kvelden vår perfekt! 

27 kommentarer
    1. Hei! lurte på om du hadde avtalt med hotellet at dere skulle ha vors? Vurderer å gjøre noe lignende selv å lurer på om jeg bør avtale noe eller bare bestille rom 🙂

    2. Fine jenter alle sammen! Og gratulerer med overstått.
      Ble bare LITT sjokka da jeg så prisen på den kjolen. Jeg kjøpte en ganske så lik en fra Bikbok til 200…

    3. unner deg selvfølgelig en fin bursdagsfeiring ,men burde kanskje ikke bruke mye penger på alt mulig når du har den gjelda du har, og i tilegg..foreldrene dine tok sikkerhet i huset slik at det skulle funke,..så men ja

    4. Så koselig! Og gratulerer med dagen som var 🙂
      Når kommer svarene på den “spørsmålsrunden” du har der du skulle svare på ting vi lesere lurer på, har problemer med osv.?

    5. Ååå, gratulerer så mye med dagen ! Litt enig her med Sara, har du husket det? Du vil nok ikke havne i samme felle igjen ;P hahah

    6. Så bra at du hadde en fin bursdag..
      Jeg lurer på en ting. Kunne du vært vennlig å svart under en spørsmålsrunde eller noe, om hva du egentlig syntes om Rene kleveland, ninja damen og anne k?
      Føler ikke du at de er svært usæriøse, når du gjør samme jobben mye mer profesjonelt? Håper du kan svare:)

    7. Gratulerer så mye med dagen som var Andrea!!! Og dere stygginger som spør om ho har husket å betale skatt og som sier at hun bør ikke bruke så mye på bursdagen sin.. det e vell bare Andrea sitt problem hva hun gjør med pengene SINE? Peace out♥

    8. Hei!
      Jeg er snart 18 år og tenkte å gjøre det samme som deg på min bursdag. Jeg har allerede snakket med flere hoteller, og har prøvd å ordlegge meg på ansvarlig måte, men jeg har allikevel sittet igjen med et inntrykk at det ikke er greit å holde gjester på suiten.. Og ihvertfall ikke drikke!
      Hvordan gikk du fram med dette, var de åpne mot å holde vors på suiten? Tips taes imot med åpne hender!!

    9. Kjolen din var rålekker, Andrea!! Takk for link 🙂
      Vet du hvor kjolen til hun med lyst hår på bilde 7 (som sitter og holder rundt en annen) er fra? Sort kjole med hullmønster.. Den var også smashing!

    10. Åhj, trodde folk fikk penger av foreldrene sine tildags. Men såeh, er det ikke alle som har wealthy foreldrer heller da. 🙂
      Litt idiotisk at du postet det bildet av søstra di med “singelstatus”? Virket lite løst.

    11. Hei! jeg lurte på hvordan du fikk blåst opp de ballongene? haha har bestilt like til bursdagen min, men det er jo helium?

    12. hei. tror du det er mulig å ha nach der også? håper du kan svare meg! takk på forhånd. hvordan var det i og med at rommene ikke er separate?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg