POOOW

Digger min freshe, nye treningstights fra Nike! Fikk den i bursdagsgave av verdens beste Madicken ♥

Etter skolen i dag var det rett på Elixia med Henriette, Madicken og Aurora! Har trent ca annenhver dag etter at jeg begynte på skole, og synes det er så mye lettere å komme seg på trening nå. Bare bestemmer meg for å trene kvelden før og tar med treningstøy på skolen, og da skjer det ikke at jeg ditcher. Dessuten er det jo tusen treningssentere i nærheten av skolen, så no excuses! Fortiden har jeg veldig dilla på chins, og trener mye på det. Bruker strikk til å øve, og det anbefaler jeg virkelig alle. Lærte det av pt-en min og det er suuupersmart. Du kan starte med en tjukk strikk som hjelper mye, og så bruker du en medium strikk når du blir bedre, så en tynn som kun hjelper litt og viiips så trenger du plutselig ikke hjelp av strikk lenger for å klare det 🙂 Jeg er på den tynneste strikken nå, og det er like før jeg klarer det helt på egenhånd. Jeg synes trening med egenvekt er såå kult, og å mestre både chins og pullups uten hjelp er virkelig på topp av listen over treningsmål. Nå er det nattatid, for i morgen er det skole igjen. Gleder meg allerede til helgen, men heeeldigvis har jeg langhelg hver eneste uke- hihi ♥ Sov godt dere, vi snakkes!

27 kommentarer

Siste innlegg