Todys outfit

Hei mine fine!

Uff, nå har jeg ikke blogget på to dager.. Sånn kan det gå med kveldsskole, trening og masse stress. Jeg skal prøve å bli flinkere til å feks lage ferdig mange innlegg i helgen som kan komme på de travleste dagene, slik at det at jeg nå går på skole ikke skal gå utover bloggen 🙂 Nå har jeg hvertfall langhelg, og da skal det bli masse bloggings! Dette har vært en veldig slitsom uke og jeg har i tillegg trent hver dag, så nå skal det bli fantastisk godt med et par dager fri 🙂 I dag var det skole, og etter skolen dro jeg og kjæresten og spillte billjard- såå hyggelig! Etter det spiste vi pizza på en kjempekoselig resturant, og nå er det sleepover ♥ Jeg fikk tatt noen antrekksbilder til dere i dag da, altfor lenge siden nå… Her har dere dagens:

Jakke HER // Lue HER // Bukse fra Acne // Sko HER // Veske fra Céline (adlinks)

Likte dere dagens? Er vel kanskje første gang dere noensinne ser meg med lue, haha.. Har alltid følt at det ikke er noe jeg kler, men synes ikke denne var så aller værst!! 🙂

36 kommentarer
    1. Du har tid til å trene og gjøre alt du har lyst til, men jobben din som faktisk er bloggen er sabla vanskelig med andre ord?

    2. En helt normal dag med andre ord. Det er helt vanlig å både jobbe, trene og ha andre interesser/aktiviteter i løpet av en dag. Du har ikke færre timer i døgnet enn alle andre, få litt perspektiv på livet. Se på alle dyktige og ambisiøse mennesker det finnes her i verden!

    3. Bella… wow. Jenta må da få lov å fortelle om uka si uten at hun skal bli anklaga for å ikke ha “perspektiv på livet”. Ser ikke en eneste setning i innlegget som antyder at hun tror hun har et hardere liv enn alle andre. Haha.. Nå må folk slappe av 😉

    4. Dere som skriver at hun skal prioritere bloggen..ta dere en bolle og les nyheter kanskje ! Det er VELDIG bra og lurt av Andrea å prioritere skule!! Og treningen og alt annet hun vil ffs!
      Vi dør ikke når du ikke oppdaterer oss på et par dager..blir heller glad at du er en av få bloggere som tenker på utdanning 🙂 Stå på <3

    5. Ærlig talt, her prøver hun å gjøre noe fornuftig med livet sitt, trene og gå på skole, og hun får stress fra fjortiser som krever at hun skal gjøre “jobben sin” som liksom er bloggen. Hun skriver til og med at hun ikke skal få skolen til å gå ut over bloggen! Djises! Det skal jo være omvendt!

    6. skulle du ikke snart skrive det hjelpeinnlegget? begynner å bli lenge siden du spurte om ting.. veldig fin lue :))

    7. Ta heller og prioriter fullt ut på skolen!
      Greit dette er en jobb men virker ikke som du har så mye og blogge om? Ikke noe stygt ment med denne kommentaren men tenker det er bedre og blogge når du har noe gøyt du vil blogge om enn at du føler du MÅ. Det blir liksom så feil:o
      Håper det går fint på skolen og at det bare går den rette veien der, er utdanning som er viktig for og bli noe viktig, blogg syns jeg blir for dumt og legge alt annet viktig på hyllen.

    8. Føler jeg har sett den kommentaren en del ganger, blir nesten litt komisk. “Skal prøve å lage ferdig innlegg” “nå skal jeg bli en flinkere blogger” “beklager for at jeg ikke har blogget”, spar oss for det våset. Du lover mye, men handlingene uteblir…. Når du først blogger, er det som regel ikke noe interessant heller. Du lever i en boble uten bekymringer eller oppfattelse av hvordan en normal tenåring skal bete seg, du framstår rett og slett som en riktig så uklok jente. Voks opp, du er tross alt “20”.

    9. Kjære deg! Du har alt mange drømmer om, og jeg skulle bare ønske du er takknemlig! At du liksom klager på at du bor hjemme og helst vil bo for deg selv. Men hallo.. Er mange som må bo hjemme fordi de ikke har råd. Jeg syns du bør bo hjemme så lenge du betaler for å få vekk skattegjelden. Foreldrene har satt sikkerheten, og det skylder du dem! Og spar mye i mellomtiden også! Men du burde strengt tatt ikke best foreldrene bruke sikkerhet? Du har jo råd til å betale 30.000 kr i måned, men neida! De må du bare bruke på dyre ting, reiser, spise ute.. Du må være økonomisk nøktern i en periode.
      når du får alt på stell, så kan du gjøre hva du vil! Men husk å være takknemlig for alt du har. Uten oss ville du ikke vært på toppen! Du ville ikke tjent en million uten oss. Vi hjalp deg dit. Husk å smil og være takknemlig!
      Er mange som har et harderw yrke enn deg, og tjener mye mindre enn deg. Og til og med leger tjener omtrent det samme som deg og de har over 6 års utdannelse. Men du har ingen utdannelse og tjener det samme?
      Og husk at veldig få 20 åringer tjener mye penger! De fleste er studenter og ikke mye økonomi.
      Syns også du burde være mer bevisst på hvordan du promoterer ting, for er ikke mange som har råd vet du.
      Vis billige klær ofså, ikke bare dyre.
      Husk at ting blir bedre, og du tenker at det blir bra til slutt. Syns det er bra du fikk baksmell, for du har er så høyt kunstig forbruk. Da lærer du at du ikke kan ha så høyt forbruk hele tiden. Og at du ikke kan forvente å slippe og betale skatt?

    10. Jeg har (som du kanskje allerede vet ut fra mine kommentarer i ny og ne) lest bloggen din en god stund. Har alltid likt bloggen din veldig godt og har vært innom daglig, men jeg må bare si at du virkelig har forbedret deg i det siste! Du skriver veldig engasjerende og morsomt, samtidig som det er mye informasjon og fine bilder. Digger det! Du har alltid skrevet bra, ellers hadde jeg ikke lest bloggen din daglig, men det er virkelig noe som har skjedd den siste tiden. Du blir bare bedre og bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg