Oreo milkshake på 1-2-3!

Hei!

I dag har jeg laget oreoshake til meg og Madicken, og tenkte at jeg like gjerne kunne dele den enkle oppskriften med dere. Jeg er en oreo-elsker ganger tusen, og synes alt med oreo i er helt fantastisk. Å spise kjeksen alene synes jeg ikke er noe spesielt spennende- men oreoshake, oreois og oreokake.. Mmmm ♥ Fridays sin oreoshake har jeg bestillt sikkert hundre ganger fordi den er så digg, og etter at jeg prøvde å lage den hjemme for første gang ble jeg helt frelst. SÅ GODT! Superusunn, men den deilige smaken er deffinitivt verdt de altfor mange kaloriene, haha. Det beste av alt er at det er kjempeenkelt og tar kanskje maks 5 min å lage fra start til slutt 🙂 Her kommer oppskrift:

Vaniljeis  // Sjokolademelk // Oreokjeks

Dette er da de eneste ingrediensene du trenger for å lage denne fantastiske milkshaken! Det første jeg gjorde var å ta 5 oreokjeks i blenderen til de var helt pulveriserte, og så tok jeg i masse vaniljeis og litt skokolademelk:

Her er min blanding. Har ikke noe eksakte mengder, men tror heller ikke det er så farlig. MASSE is trenger du hvertfall, vi brukte faktisk hele boksen, haha. Og da holdt det til ca 4 glass. Så er det bare å blende til alt har blandet seg godt sammen:

Finito! ♥

Så er det bare å nyyyte! Anbefaler alle å prøve. Raskt og litt for godt 🙂

 

27 kommentarer

Siste innlegg