Den store drittdagen er over!

Skinnjakke fra Karen Millen // Genser fra Zara // Bukse fra Topshop // Vest fra Riccovero // Veske fra Chanel

Ahh.. I dag var den dumme, dumme onsdagen hvor jeg har geografi fra 9-12 og så er det tilbake på skolen for å ha to timer matte kl 17. Utrolig dum timeplan, men det gjør at jeg har fri på fredager, så da er det verdt det. Nå er jeg hvertfall endelig hjemme i sengen min etter en litt for lang dag, og nå er det bare en skoledag igjen før VINTERFERIE. Haha, jeg gleder meg sånn til fri! Er utrolig deilig å faktisk sette stor pris på helger og ferier igjen, for før var jo hverdag og helg det samme. Rutiner og ting å gjøre er utrolig godt for psyken, selvom man selvfølgelig kan bli sliten 🙂 Skulle naturligvis ønske at jeg skulle reist til et deilig og varmt sted i ferien, men slik blir det ikke. Jeg var jo i Thailand for en måned sien, så det er absolutt ikke noe synd på meg, men dere vet hvor vant jeg er til å reise rundt hele tiden. Planen er nemlig å flytte ut 1. mars, så da trenger jeg å bruke pengene mine på det. Som sikkert mange vet er det mye utgifter før innflyttning, som feks depositum og første husleie, så da er lurt å spare. Man kan ikke alltid få både i pose og sekk, og nettopp det at jeg endelig skal flytte for meg selv igjen setter jeg så enormt stor pris på. Får heller regne med at jeg reiser bort i påskeferien og da forhåååpentligvis for å besøke Bjørnis i New York ♥

Nå skal jeg ha litt spa-tid for meg selv, det skal bli deilig etter en lang dag. Tenkte å ta en god dusj, ansiktmaske, tannbleking osv. Så skal jeg skifte sengetøy og tenne litt lys rundt i rommet, før jeg skal legge meg ned med historieboken. Vi har nemlig prøve i morgen på 7 kapitler, så da vil jeg gjerne få forberedet meg litt. Altså jeg er jo privatist, så disse prøvene teller jo ingenting, men det er en fin måte å se hvordan man ligger ann i faget 🙂 Sov godt dere, så snakkes vi mer i morgen!

 

31 kommentarer
    1. Vi starter 10.10 på tirsdager, og slutter 14.30….og HELE dagen er naturfag, jeg får lyst til å skyte meg selv! så skjønner hva du mener haha

    2. Åh seriøst, kan folk som prøver å ødelegge forhold bare hoppe foran et tog? Deres eksistens er jævelig uønsket. Ikke hør på de Andrea. Du har drømmelivet, noen takler ikke å se på det mens de sitter bak pcen med sitt tragiske liv.Love ya

    3. Flott antrekk, som alltid.
      Hvorfor kjøper du deg ikke noe eller evt sparer? Husker at du nevnte noe om en kraftig baksmell som andre bloggere også har opplevd så skjønner hvis mye har gått til å betale det men det virker liksom så dumt å bruke penger på husleie hvis du feks har muligheten til å bo hjemme. Sparer jo en haug av penger:P
      Uff, beklager, nå føler jeg meg skikkelig nysjerrig
      #JegErFrekkSomFaen
      God kveld.

    4. Uff, er kjedelig det der at man har så lange dager..men, er deilig når man kommer hjem og kan slappe av 🙂 Ønsker deg en forsatt fin uke 😉 <3

    5. Tenk at jeg kunne syntes synd på dere bloggerne med baksmellen dere får… Mange lever for under 100 kr dagen, mens dere bloggerne griner på nesa fordi det kanskje BARE får kjøpt dere et klesplagg om dagen hvis dere ikke fikk noen nedbetalingsplan.
      Du velger å flytte ut nå, nå som du er i denne situasjonen? Det er ikke noe synd på deg. MYE av den gjelden kunne vært betalt ned om du solgte noen vesker, klesplagg og andre materielle ting. Men neeeeida, kjempesynd på stakkars bloggerne…

    6. Er det mulighet for at du kan ordne rabattkoder hos Karl Johan hud og kroppsleie igjen? Vet du har hatt det før :))

    7. Tenker samme som andre her. Burde du ikke bruke tiden godt på å bo hjemme og spare? Du har en svær skattesmell og da er det lurt å prioritere den først. Veldig pinlig at foreldrene måtte ta opp sikkerhet i hus bare pga deg. Du har jo råd til å betale alt, siden du har 1 million i året nå?
      Det er ikke noe synd på deg. Det er mange som lever for 100 kr om dagen! Og når du er student, blir det ikke bedre. Da har du mye utgifter med skolebøker og diverse. Jeg kan ikke skjønne dere bloggere. Tjener flesk og så får dere skattesmell. Jeg trodde alle visste at om man tjener mer enn 40.000 kr, så må man skatte. Bloggere slipper ikke unna heldigvis 🙂 men du har jo fått den erfaringen og da har du jo lært av dette. Pass på hvor mye du betaler i skatt, så slipper du neste gang! Staten er ikke noe man skal kødde med vettu.
      Egentlig mener jeg at foreldrene dine ikke burde ta opp sikkerhet, men det gjør de. De er sykt gavmilde og jeg mener du bør sette stooor pris på dem! Vær takknemlig!

    8. Ikke klag. Jeg var på skolen hver dag i et halvt år fra klokka 08.00 -18.00. + jeg må kjøre 1 time for å komme dit. I tillegg var det høyskole, og ikke VG for de som har vært late før. Livet ditt virker veldig behagelig og simpelt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg