PINK

Jakke HER // Topp HER // Bukse fra Topshop (adlinks)

Jeg nyter vinterferien til det fulle og gruer meg allerede til mandag, haha. Det er så deilig med tomme dager hvor man kan sove lenge ♥ Ellers har jeg vært ekstremt dårlig på trening og kostholdsfronten, så nå var det virkelig på tide å skru det om. Jeg har seriøst spist dritt hver dag i sikkert to uker uten trening, og det kjenner man virkelig på formen. Nå mener jeg ikke utseendemessig, men hvordan usunn mat får meg til å føle meg. Slapp, lat, utmotivert, oppblåst og dårlig humør. Jeg haaater det! Så i går var det rett på trening og så butikken hvor jeg fylte opp handlekurven med masse godt og sunt. I dag startet jeg dagen med knekkebrød og hjemmelaget juice, såå digg. Skal desverre ikke være så sunn resten av dagen da, for i kveld skal jeg ut en tur. Nå har jeg hatt noen skikkelig late og asosiale dager, så er på tide å gjøre noe morsomt. Krysser fingerne for at vi får en gøy kveld 🙂 Hva synes dere forresten om dagens antrekk? Ha en super torsdag mine fine, så snakkes vi snart ♥

24 kommentarer

Siste innlegg