Det beste til hjemmebleking: DENTWAY STRIPS

// Innlegget inneholder annonselenker

Endelig dukket mine favoritter for tannbleking hjemme opp i postkassen ♥ Jeg har blogget om Dentway tidligere, men det er vel 1 års tid siden. Som dere vet har jeg bleket tennene mine hos tannlegen, men fortsatt bruker jeg hyppig med strips for å freshe opp. For meg er hvite tenner veldig viktig, og i og med at det er så lettvint å bleke dem hjemme, gjør det meg ingenting å alltid sørge for at jeg har et hvitt smil. Jeg har prøvd mange forskjellige tannblekinger og ikke minst metoder, men jeg må si at å bruke stips er min favoritt måte å bleke tennene på. Og da er Dentway sine strips definitivt de beste på markedet! Smilelab er også veldig bra, men disse er faktisk mye bedre. Jeg bruker også Dentway sin tannkrem fast for å både opprettholde blekingen så godt som mulig og ikke minst få det optimale resultatet. Tankremen inneholder nemlig bleking den også, så det er jo fantastisk flott 😀

Her kan dere se stripsene! I pakken får du 28 strips til både øverste og nederste rad, altså holder det i lang tid. Det er på en måte “teip-biter” med tannblekingsgelé på som du fester på tennene. Noe som er VELDIG viktig å huske på er å tørke tennene godt før du skal sette på stripsene, ellers kan det være vanskelig å få de til å sitte. Jeg pleier å bruke et håndkle å tørke med til tennene mine er helt tørre, og da klistrer stripsene seg perfekt på. 

Før blekingen pleier jeg alltid å pusse tennene og gjør det også etter behandlingen. Endel gel kan nemlig sitte igjen etter at du har tatt på stripsene, så da er det lurt å være 100% sikker på at du har fått bort alt ♥

Her ser dere tennene med stripsene på og tennene etter en behandling! Stripsene skal sitte på i ca 20-30 minutter og allerede etter 1 gang vil du se stor forskjell. Du skal ta en behandling hver dag i 7 dager for å få det endelige resultatet 🙂 Ellers er det bare å ta en behandling en gang i blant for å freshe opp smilet. Dentway sine whitestrips er utrolig effektive, billige og veldig enkle å ta i bruk, noe som gjør det til min absolutte favorittbleking. De har solgt over 500.000 pakker verden rundt, har rask (og gratis) frakt, og har til og med “fornøydkunde-garanti”. Altså hvis du ikke er fornøyd, så får du pengene tilbake. Men jeg kan love dere at dere hadde blitt fornøyde, for denne tannblekingen funker fett! Dere finner stripsene HER og tannkremen HER ♥ 

Fler som bruker tannbleking fra Dentway?

28 kommentarer
    1. Hei Andrea! Hvor lenger holder en pakke for deg? Ser du skriver at det er 28 strips i en pakke og at man skal bruke en behandling hver dag i 7 dager, men at man etterpå må ta en gang iblant. Er bare spent på hvor lenge en pakke holder, slik at jeg kan regne det inn i studentøkonomien. Kjøper du en pakke per 3 mnd feks? 🙂

    2. Anonym: Ja, jeg skrev også i innlegget at jeg synes det! Fordi jeg synes Dentway sine stripe er mer effektive, altså at tennene blir hvitere enn med smilelab. + at jeg synes resultatet også holder mye lenger 🙂

    3. Hei! Tenkte bare å korrigere deg litt, for pakken inneholder 14 stripssett totalt, altså 14 behandlinger. I innlegget ditt kan det virke litt som om du mener 28 behandlinger, men det er 28 strips i pakken totalt, altså 14 til oppe og 14 til nede = 28 strips som fører til 14 behandlinger 🙂

    4. Så herlig! Har vurdert en stund om jeg skal kjøpe meg smilelab, men denne høres kanskje litt mer sikker ut og om jeg ikke blir fornøyd kan man jo få pengene tilbake! Kjempe bra tips, denne tror jeg at jeg skal gå for 🙂

    5. Hei!
      Lurer på hvordan det er med tannbleking å snus? Går det lang tid før du kan bruke snus etter å ha bleket tennene?

    6. Ikke troverdig når du selv tok ‘ordentlig’ tannbleking hos tannlegen for en stund tilbake. Da sier det seg selv at du ikke var så fornøyd med ‘billig tannbleking’ og dermed oppsøkte tannlege for å få ønskelig resultat.

    7. Jeg prøvde ut Dentway og var ikke fornøyd, så null forskjeller… SÅ siden de har fornøyd-garantien mailet jeg de og sa at jeg ikke var fornøyd, og da sendte de meg bare en ny pakke.. Fortsatt null forskjell, og sendte mail igjen fordi jeg ville ha igjen pengene. Da hørte jeg ingenting..
      Det jeg gjør er å pusse tennene litt med bakepulver før vanlig tannpuss både morgen og kveld. Fungerer bra det, ser resultater etter 1 uke 🙂

    8. Hei Andrea!
      Jeg skal til Meloneras/Maspalomas på Gran Canaria , og lurte på om du anbefaler noen av nattklubbene der? Eller syntes du heller det er verdt en taxitur til Playa del Ingles hver kveld?

    9. Hei! Har lenge hatt lyst til å prøve ut tannbleking, men har hørt at det skader tennene og at man fortere får hull.. Har du erfart noe av dette? Jeg hater virkelig å borre, og har utsatt det å bleke tennene pga jeg er redd for å skade de!
      Ha en fin dag!

    10. Anna: Hei duu:) Jeg har bleket tennene fast i flere år, men har aldri opplved noen skader ved det. Har heller ikke hatt noe hull i tennene, så tror nok ikke du trenger å tenke så mye på det 🙂

    11. Hei! Jeg lurte bare på om disse stripsene er mer behagelige enn de fra smilelab? Jeg prøvde nemlig stripsene fra smilelab, men synes de var ubehagelige å ha på. Dessuten var det utrolig mye gelé igjen på tennene da jeg var ferdig, så lurte på om det er noen forskjell der også. Du har jo testet begge, så tenkte jeg måtte spørre! 🙂

    12. Morsomt at du priser disse tannblekingene så høyt. For det er faktisk INGEN tannbleking i hele Norge som kan fungere ordentlig på tennene, fordi stoffet som faktisk bleker tennene ikke er lov å ha i Norge.. Kun tannleger har det i sine blekninger. Da må man bestille fra andre land i så fall. Så veldig morsomt at alle disse bloggerne roser disse tannblekningene så veldig, for det er faktisk helt umulig å få noe effekt uten å ha hydrogen peroxide som innhold 🙂

    13. Er så enig med Flo ovenfor. Dessuten gikk hun jo til tannlege for å få bleket de selv.. Dårlig reklame! Jeg anbefaler heller å skaffe deg bleikeskinne hos tannlegen for rundt 2000kr som du kan bleke tennene me hjemme i mange år fremover med.

    14. da er du heldig hvis du får resultat med en gang , det har ikke eg fått , fått litt resultat etter 2-3 ganger , men slite veldig med å få hvitere nede :S

    15. HAahhahahahahahah dette er så sykt redigert. DU er så sykt redigert. DU er altfor gladi air brush.. Det ser jo helt fucka ut 😛

    16. Hei 🙂 hvordan er det med tannblekning og snus? lyst til å bleke tennene hjemme med strips men er redd tennene blir flekkete pga snus..
      Håper på svar 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg