-Beige and grey with gold details-

Jakke og cardigan fra Day Birger Et Mikkelsen // Topp fra Bikbok // Veske fra LV // Bukse HER // Støvler HER // Klokke fra Skagen // Ringer og smykker fra H&M (adlinks)

Goood lørdag mine fine 🙂 Her har dere dagens! Har på meg min nye jakke og cardigan som jeg kjøpte på Day Birger byporten, hvor Madicken jobber. Er såå fornøyd ♥ Føler jeg går så mye i svart, så da var det deilig å ha på meg noe litt lysere. Klokken er også ny, og den tenkte jeg å vise dere ordentlig i et innlegg senere. Synes virkelig slike små, rene og classy klokker er så utrolig fint. Ellers hopper jeg glad og fornøyd rundt i dag, for jeg skal nemlig reise bort på fredag… Forteller dere hvor i kveld- kan bare si at jeg endelig skal få oppleve drømmebyen min! Gleder meg helt vilt 🙂 Ellers- likte dere dagens antrekk? Vi snakkes snart, snupper!

 

34 kommentarer

Siste innlegg