Hva vil dere ha på bloggen denne uken?

I dag har jeg den ultimate chilledagen, hvor jeg har planer om å ikke ta et skritt utenfor huset. Skal bare slappe av med søppel tv resten av kvelden! Gleder meg til kveldens paradise hotel episode, har blitt skikkelig hektet denne sesongen. I fjor så jeg kanskje to episoder og det var vel fordi jeg ikke fant en eneste deltager jeg “likte” og kunne heie på. I år føler jeg det er fler på min alder, så det er morro! Hittils i dag har jeg faktisk ligget på sett på paradise hotel sverige i flere timer.. HAHA. ♥Paradisehotel-lover-95♥ Ellers vil jeg gjeeerne ha litt tips til hva dere kunne tenkt dere på bloggen denne uken! Har lyst til å blogge bra, ettersom bloggen kanskje ikke har vært helt på topp i det siste. Si gjerne hva slags innlegg som er det beste dere leser på en blogg. Outfits? Hverdag? Nye innkjøp? Tanker og meninger? Anbefalinger av diverse? Si hva dere vil ha! Tenkte å ha litt flashbacks fra gamle dager hvertfall, kanskje noe tankeinnlegg og svar på spørsmål på videoblogg. Egentlig haaater jeg å lage videoblogger, men tror mange av dere liker det, jeg gjør hvertfall det på andre blogger. Så jeg skal prøve å få til en videoblogg snart 🙂 Blir kjempeglad for hjelp!! ♥

 

80 kommentarer
    1. Gøy at du spør oss om hva vi vil lese mer om! Hadde vert utrolig bra med spørsmålsrunde på video og/eller innkjøp fra NY på video;)) Håper du har det bra for tiden Andrea! Klemz

    2. Skriv gjerne dine meninger rundt invisalign og hvordan du syns det har vært og hatt det på osv.:-) jeg skal ha på om noen uker og er veldig spent på alt 🙂

    3. Liker egentlig best svar med tekst, for da kan man bla over og skumlese for å finne de svarene man vil vite. Syntes ofte det er stress å se en hel video om mye jeg ikke lurer på, haha..

    4. Når kommer videoen med svarene på spørsmålsrunden? 🙂 Syns å huske at du nevnte den i den siste sminkevideoen din ellerno 🙂

    5. Innkjøp fra NY hadde vært gøy og se 🙂 Men ikke video, liker best bilder, da ser man plaggene bedre. Eller noen tipis til enkle sunne retter (frokoster, mellom måltider, middager osv.), har en følelse av at du kan noen lure 😉

    6. kan du fortelle litt om hvordan det går med deg nå angående skattesmellen ifjor? 🙂 og hvordan “resultatet” ditt var i år? 😀

    7. Jeg er selv russ i år, og lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg rundt dine tanker og opplevelser om russetiden? Opplevelser rundt landstreff, drikking, penger osv? Jeg grugleder meg og vet ikke helt hva jeg går til på en måte så hadde vært fint å høre erfaringer (:

    8. Tanker og meninger om framtiden og skole
      Tanker og meninger om hvordan du har endret deg de siste årene
      Et innlegg med outfits fra hver uke på en måte. Du tar bilde hver dag i 1 uke over hva du har på deg, lager det i et collage og så poster du det 😀
      A day in the life.. Du bare for teller time for time hva du had gjort 😉

    9. I forrige innlegg så skrev du jo at du skulle bestille deg noe fra nelly, og jeg vil veldig gjerne se hva du skal bestille , savner litt innkjøp innlegg.
      Vetikke helt om du trener så mye nå osv , men kanskje ett innlegg om hva du spiser iløpet av en dag og om du trener hvilke øvelser gjør du da isåfall?

    10. Ja! Skriv gjerne et innlegg om russetiden, hadde vært supert å fått litt tips nå som det nærmer seg:-)

    11. Haha, jeg synes årets paradise-sesong er mye bedre enn fjorårets!! Hvem er favorittene dine hittil? 🙂

    12. hvilke designer klær/vesker/ klokker du har og er mest fornøyd med. Også hvordan man kan kombinere dyrt og billig

    13. Ønsker et innlegg med alle de dyrebare veskene dine 😀 LV osv!
      Si ifra om du vil selge en av LV veskene, er interessert i en neverfull!

    14. Gjerne time for time innlegg, enten dag for deg eller med mat osv.
      Ønsker også innlegg om bjørknes, hvor ofte du leser i fagene du har osv og hvordan skolen er, lærerne, om det er vanskelig osv.

    15. Hadde vært koselig å sett deg på video igjen 🙂 for eksempel lage et slikt innlegg som jeg ser Marthe Borge har lagt ut, men ukens innkjøp, flauelser, høydepunkt etc. Og svare på video? 🙂

    16. Hvis du har litt erfaringer med selvbruningr- kunne du skrevet en anbefalling på de du liker best? Jeg sliter virkelig med å finne en som ser naturlig ut, som ikke lukter så ille og som ikke smitter av på alt jeg eier av klær og sengetøy.. Eller syns jeg du burde gjøre anbefallinger på andre ting du liker 🙂

    17. hadde likt å sett mer treningsøvelser og tips! gjerne til armer/rygg, rumpe og mage:) Eller er også tips til sunne måltider veldig motiverende 🙂

    18. hvorfor i det hele tatt gidder du å si videoblogg? Lurer egentlig på hvor mange ganger du har sagt du skal lage de som det aldri skjer, husker den du skulle lage før den ene sminkevideoen du la ut. Hva skjedde med den spørsmålsrunden? Skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å tjene en mill å ikke klare det, er jo helt latterlig

    19. Bare et lite tips: jeg synes blogger blir veldig fine når noen av outfittbildene er litt mindre, for eksempel halv størrelse, også legges de ved siden av hverandre som i en slags collage. Da får man sett flere bilder på en gang, det ser bra ut og går litt fortere å se igjennom
      <3 men asså skikkelig fin blogg du har allerede!

    20. I videoen på Gran Canaria (!!) sa du at du skulle legge ut en videoblogg med svarene på spm.runden når som helst, synes det er veldig synd at du ikke holder sånt 🙁 det er utrolig lenge siden nå, husker at jeg klikket meg inn her veldig ofte fordi jeg trodde den kom til å dukke opp. Sånt er veldig skuffende 🙁

    21. Oppskrift på mat for noen som er glad i å trene? sunne oppskrifter. Likte f.eks. havrepannekanene du annbefalte for to år siden. slikte ting 😀 trenger inspo

    22. Kanskje type “wanties” fra nelly, kanskje noen andre nettsider også?
      Innkjøp fra new york
      Mat oppskrifter, eller tips for å holde seg sunn

    23. LEGG UT ET INNLEGG OM FØRSTE GANG DU DRAKK, FØRSTE GANG DU FØRSTE FORELSKELSE OSV HADDE VÆRT KULT

    24. SKRIVE OFTERE BURDE VÆRE ET MÅL FOR DEG!! Bare et lite tips. Toppbloggerne oppdaterer flere ganger om dagen.

    25. Kunne gjerne tenkt meg flere av disse innleggene der du gir råd til oss lesere 🙂 Det satt jeg veldig stor pris på hvertfall, og jeg føler vi ble ganske godt kjent med deg gjennom det, fordi du kom med egne erfaringer osv. Og videoblogg om et eller annet hadde også vært gøy, elsker videobloggene dine!

    26. Ikke så mye råd og tanker, mer anbefalinger og wants, men ikke sånn nelly “wants” , men sånn generelt som du ser på høyer og litt mer sånn luxury greier:)

    27. Hvertfall ikke 100 bilder av deg som striglet med sminke og klær, der du står i den samme posisjonen med trutemunn mot kamera.

    28. Før du bare leser gjennom enda en kommentar, kan du faktisk sette deg inn i denne og svare?
      Hvordan takler du sjalusi og dritt fra jenter/folk som bare er negative til deg, hakker og pirker på deg, kritiserer deg og bare er på deg hele tiden? Hvordan blir du behandlet? Du har et vakkert utseendet som jeg er sikker på at mange jenter misunner deg, ikke nok med det gjør du det utrolig bra med bloggen og lever et mye bedre liv enn de fleste rent økonomisk sett, hvert fall mtp alderen din. Det vil naturligvis skape masse sjalusi og misunnelse. Jeg vokste opp med sjalusi og har fått oppleve den verste sort og blitt behandlet som søppel av mennesker som har vært i livet mitt, jeg sliter med ekstreme tillitsproblemer når det kommer til jenter, jeg kjenner igjen sjalusi lang vei og tar dessverre heller aldri feil når jeg mistenker det. Jeg er i utgangspunktet en sykt happy jente med masse energi og ikke minst positiv energi, men er det noe som virkelig sliter meg ut så er det dritt og sjalusi fra jenter. Jeg orker det ikke, jeg har absolutt null toleranse for det og tar derfor ikke andres dritt lenger heller uten å stå opp for meg selv. Jeg sliter med å få meg ekte, genuine jentevenner som bare vil meg godt. Lurer på hva du gjør med det annet enn å trekke deg unna all negativiteten, for jeg kan ikke trekke meg vekk fra jobben f.eks. for den trenger jeg. Å bytte jobb er selvfølgelig et alternativ, men jenter vil det være overalt, og jeg kan ikke drive å rømme fra sted til sted fordi jenter oppfører seg jævlige. Vet ikke hvem jeg skal vende meg til når det kommer til dette temaet. Merker at de jeg snakker om det med egentlig bare gosser seg over at kjipe ting skjer med meg. Det finnes ikke genuin støtte eller noe og jeg står så på bar bakke helt alene. Men jeg er sterk og klarer meg greit nok, men jeg tror jeg trenger å høre erfaringer fra noen som også har opplevd mye sjalusi. Håper du vil dele litt tanker og erfaringer.

    29. Kan du lage en “topp 10 ting å gjøre på søndager/når man kjeder seg”? Tur et bestemt sted, resturantbesøk, ansikts-maskekveld, ect. Er sånne ting jeg elsker å lese om!!! Håper du kan gjøre det! 🙂

    30. Hva du spiser i løpet av en dag – enten i bilder eller video.
      Treningsrutine hadde også vært gøy, eller dine favorittøvelser for rumpe, armer, mage osv

    31. treningsøvelser(tips, video), tøyeøvelser(tips(ankler,knær), video), spørsmålsrunde, meninger, tips til god mat, innkjøp, reisetips, hudpleieprodukter, første gang…, Topp 10 musikk, filmer, skuespillere og artister .

    32. HAR DU FORTSATT OLIVER? <3 <3 HAN VAR SÅ SØT, SÅ LURER PÅ HVORDAN DET GÅR MED HAN? HADDE BLITT VELDIG GLAD OM DU KUNNE SVART MEG ELLER LAGE ET INNLEGG OM HAN! 😀

    33. Deg 🙂 All natural, uten sminke og redigering, og så en beskrivelse på hvordan du går det til “perfekt” med fht sminke og redigering av bilder 🙂

    34. Du kan godt ha flere matinnlegg:)) Litt sunn mat og så kan du kanskje blogge litt om trening(?)
      Jeg trenger tips til øvelser jeg kan gjøre (styrketrening etc..)
      Liker også når du har outfitbilder, det er veldig gøy!
      Og spørsmålsrunde:))) samma om det er video eller ikke..:)

    35. Jeg vil gjerne se hva du spiser og sånt, haha! Jeg elsker å bli inspirert av mat fra bloggere, selv om det er helt vanlig og dagligdagse matretter.

    36. kan du ikke snakke om din vei til lappen? dette appelerer jo til så mage av leserene dine 🙂
      pris frem til nå, hva som er mest krevene, hvilken kjøreskole, hva som motiverer deg, hva som ikke motiverer deg, o.s.v.
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg