Andrea’s supersmoothie

Hei!

I dag er det jo den snøstormen i Oslo, noe som resulterte i at jeg ikke fikk kommet meg til mine første timer på skolen i dag. Så nå som jeg hadde god tid, bestemte jeg meg for å lage en supersmoothie til frokost 🙂 Jeg er veldig glad i å juice, men siden det blir så utrolig mye oppvask, er det veldig greit med smoothie. Nutribulleten er jo så enkel både å bruke og vaske, fantastisk invistering ♥ Dagens smoothie inneholder litt forskjellig superfood som acai, hvetegress og chiafrø! Perfekt start på dagen. Her kommer oppskrift av Andrea’s supersmoothie:

Det første jeg gjør er å blende sammen ca 1,5 dl melk og en stor spiseskje med acai, en med hvetegress og en med chiafrø. 

Her har dere den nydelige blandingen som lukter gress og ser ganske ekkel ut, haha! Så for at den både skal se delikat ut og smake godt, må gobitene blandes inn:

Jeg brukte en hel banan, hele skyryoughurten, litt sukrin og fylte på med blåbær, bringebær og jordbær til det ikke var mer plass i blenderen. Resultatet:

Mmm ♥

Topp med litt frosne bær på toppen og nyt! Smakte faktisk veldig godt og friskt, selvom du selvfølgelig kunne smake et hint av hvetegresset 😉 Supersunn og god start på dagen ♥

14 kommentarer

Siste innlegg