Tre nye skatter

// Annonselenker

Verdens fiiineste halskjede fra Michael Kors! Som dere vet elsker jeg kjeder og bruker det hver eneste dag. Spesielt gull er en stor favoritt hos meg, det er såå fint til sommerbrun hud. Har lenge lett etter et slikt type smykke med “mynt”, så jeg ble skikkelig glad da jeg fant dette. Perfeksjon ♥ Om noen lurer, så har det vanlig lengde, slik som de andre smykkene jeg bruker. Dere finner det HER 🙂

Haha, JA, jeg vet jeg har 2 fra før. Men herregud, disse Malene Birger dekslene er jo bare helt fantastisk fine! Dette må være min absolutte favoritt av alle 3 🙂 Synes det er såå kult med leopardmønster. Var egentlig det jeg skulle kjøpe først, men så har deg vært utsolgt kjempelenge.. Heldigvis er det inne på lager igjen nå! Dere finner det HER ♥

Fiiineste vesken til en overraskende billig pris! Malene Birger er jo et ganske så dyrt merke, så at disse flotte veskene ikke koster mer enn 2395 kr kan man ikke klage på 🙂 Den er nøyaktig like stor som Louis Vuitton Neverfull vesken min, og den har jeg jo brukt utrolig mye. Perfekt størrelse til feks reise, skole eller annet hvor du skal ha med deg en del. Dessuten er jeg jo en sucker for beige, så denne ble jeg helt forelsket i ved første øyeblikk. Blir perfekt til sommer og lyse klær ♥ Dere finner den HER. Ellers finnes den også i svart HER, i gul HER og i burgunder HER (denne er litt mindre enn den jeg har).

Hva synes dere? Jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Nelly har forresten to fine påsketilbud nå: Shop for 600 kr og få 100 kr i rabatt med koden “EASTER1” eller shop for 1000 kr og få 250 kr i rabatt med koden “EASTER2”. Det er visse merker rabattene ikke funker på 🙂 Nå skal vi avgårde på hytta for å få noen deilige påskedager der. Vi sees igjen snart ♥

 

18 kommentarer

Siste innlegg