HYTTEKOS

Hei fininger!

I går kveld kom jeg, mamma, pappa og Ulrik (broren min) + doggsa trygt frem til hytta i Sverige. Føler jeg har vært her skikkelig mye i det siste, men det er bare kos 🙂 Her kan alle slappe av for fult, spille spill og hygge oss i hverandres selskap. Er så rart det der med at hjemme er alle bare på hvert sitt rom eller er opptatt med sitt eget, i mens så fort man er på hytta så legges kortspillet eller brettspillet frem + at alle er sammen. Hvorfor gjør man ikke sånt hjemme? Tror faktisk ikke vi noensinne har spilt kort hjemme i hele mitt liv, men på HYTTA, nei da har det skjedd så og si hver eneste tur. Koselig er det hvertfall!

I dag var vi en tur opp på fjellet og jeg sto langrenn for en av de første gangene i mitt liv. Har stått slalom siden jeg var liten, men langrenn har jeg liksom aldri vært noe interessert i! Jeg fikk faktisk helt nytt og fint langrenn-utstyr til 18 års dagen min, så endelig fikk jeg testet det ut. Det var faktisk veldig morro, selvom jeg må innrømme at nedoverbakene var litt skumle. På slalom står jeg gjerne rett ned en sort bakke uten å bremse, men langrenn var av en eller annen grunn mye skumlere, haha. Var uansett en utrolig deilig og sporty tur i finværet, med Molly løpende ved siden av hele veien 🙂 Skal love dere at den lille baben der er skummelt sprek! Hun har sikkert 10 ganger så bra kondiss som meg, haha. 

HAHA, Molly ass.. Snakk om å gidde å være litt fotogen for bloggen 🙁 Luen min finner dere forresten på 50% avslag HER. (adlink)

Om en times tid kommer Madicken og kjæresten min opp på hytta, så til da skal vi gjøre i stand til tacomiddag. Deilig!! Vi snakkes mer snart, da kommer bilder fra fjellet i dag. Håper dere nyter påsken og ferie, for dere som er så heldige å ha det nå ♥♥♥

 

9 kommentarer
    1. Kan du skrive litt om bjørknes ? hvor mye betaler du for å ta opp fagene for eksempel ? vurderer det til høsten

    2. Hei, Andrea<3
      Kunne du tatt en bilde av deg med Marlene Birger vesken?
      har lenge vurdert å kjøpe den, men er litt usikker på fargen bare, føler at på bildene på nette ser ikke vesken helt beige ut men heller litt grå/gul aktig ..
      Klem

    3. Føler det samme når det gjelder langrenn. Kjører slalom “profft” (om man kan si det sånn) altså starter renn ogsånt, men så fort jeg får på meg langrennsski er aaaall kontrollen borte, og jeg tryner 3 ganger ned en liten bakke, hahaha, litt rart at det er sånn.
      Ha en fin påske videre, kos deg på hytta!!

    4. Var det triste innlegget om baksmellen bare for PR? Virker slik , i og med at du bruker penger i hytt og gevær og du har nok ikke betalt ned den gjelda. Synes i grunn synd på foreldrene dine,som måtte ta deg inn,og i tilegg ta sikkerhet i huset. Kjipt at det ble sånn, men synes det er merkelig at du ikke bryr deg mer enn å sløse vekk det du har å rutte med. Ville jeg vært deg , og sikkert alle andre fornuftige mennesker, så er det smartere å heller invistere de pengene du f.eks vil bruke på en veske, klær osv på å betale ned gjelda. Ja kanskje du bruker 5000 på klær i mnd, men tenk når du kan betale de 5000 ekstra på gjelda,går mye fortere…vil også si at det er mange som ikke vil la slike som deg leie leiligheten dems, da de er redde for at du til slutt ikke kan betale de..

    5. Så kjekt du koser deg på fjellet, Andrea. Men jeg liker ikke helt at du har på deg uggs, siden det er snø det. Uggs er tøysko, og hvis de blir våte, blir de veldig våte, du blir også våt og veldig fort kald på føttene dine. Håper for din del at du har med deg andre sko i tillegg, utenom skiskoene.
      Jeg kan/skal ikke bestemme hva du skal ha på deg, men anbefaler at du bruker noe annet enn tøysko, da de tar lang tid å tørke hvis de blir våte, og de er i tillegg ikke noe bra for føttene dine fordi de er så myke. Siden de er så myke, er det lett å trakke skeivt i skoen, noe som er med på å ødelegge skoene. Det “ødelegger” også føttene dine over tid hvis du hele tiden går skeivt med de. Er bare et tips, for å unngå fremtidige smerter eller langvarige skader i fremtiden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg